حجت السلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان  : بیش از یک هزار مبلغ بر اساس نیازهای استان بصورت تخصصی در حال فعالیت می باشند/نیمی از مبلغین در استان بانوان می باشند

کدخبر:۷۱۱۰۲

البرز گلستان/ حجت السلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت :ما هرچه در تاریخ داریم از خانواده اهل بیت داریم.

وی گفت : تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام راحل بنا شده و تدبیر هوشمندانه وی کار آمدی نظام و این تفکر را نشان داد که تاسیس سازمان در اوج قرائت انحرافی از اسلام بوده‌است.

گرزین گفت سازمان می تواند پرچمدار بازگشایی میدان جدید برای مردم باشد که حتی غیر مسلمانان می توانند گرایش پیدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی افزود:امام استکبار ستیزی را براساس فطرت بیان می کرد.

وی درادامه بیان کرد:کمیته تولید محتوا در استان به سازمان داده شده تا روش‌های امر بمعروف بر اساس بیان روز انجام شود.

گرزین گفت:در برخی موارد برخورد هوشمندانه موجب تعییر در رفتار کسانی که کشف حجاب می کردندشد.

وی افزود:شرایط اجتماع شرایط جدید است و مسائل را باید هوشمندانه حل کرد و ما بیشتر در حوزه تبینی کلر می کند.

کل استان ۲هزار مبلغ دار که فعلا یک هزار مبلغ هستند و ۲۰۰ روحانی در قالب روحانی مستقر در مناطق مستقر شدند. و الان حرف سازمان برای تمام مردم مفید است و ما با یکهزار مبلغ و توانمند سازی در مسائل بصیری و کلامی آنان را هدایت کنیم بر اساس نیازهای استان.

گرزین گفت:نیمی از مبلغین استان بانوان می باشند

وی در باره برنامه های هفته تاسیس هفته تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت : شصت برنامه شاخص داریم و برنامه هرشهرستان ده مسجد ده شب و در مجموع در سطح استان ۶۰۰برنامه داریم.

وی همچنین از آغاز فعالیت مرکز رسانه ای که محل تجمع خبرنگاران وتمامی عناصر مطبوعاتی می باشد در هفته تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه