آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار جمعی از بزرگان و معتمدین سیستانی های استان : کشوری که عزت داشته باشد اما قدرت نظامی نداشته باشد مورد هجمه قرار خواهد گرفت

کدخبر:۷۰۸۷۰

آیت الله نورمفیدی  :نظر بنده از همان اول در موضوع انتصاب استانداران توسط دولت ها این بوده که فردی بر سکان استانداری بنشیند که توان حل مشکلات استان را داشته باشد و در واقع هر کس شایسته تر است در این سمت قرار گیرد.

البرز گلستان؛آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار جمعی از بزرگان و معتمدین سیستانی های استان با ایشان ، اظهار داشت: ازآثار و برکاتی را که رهبر معظم انقلاب برای امر مهم تولید در شعار سال برشمردند معلوم می‌شود که اگر اقتصاد بر یک اساس نظام‌مند بر مبنای تولید ثبات داشته باشد خیلی از مشکلات کشور در همه زمینه‌ها برطرف می‌شود.

وی افزود: اگر مشکل اقتصادی جامعه رفع شود، تولید رونق می گیرد و با رونق تولید مشکل بیکاری رفع می شود.

امام جمعه گرگان در ادامه گفت :با وجود همه ضعف ها  و کمبود ها نباید بگذاریم جامعه گرفتار یاس و ناامیدی شود .امام راحل و مقام معظم رهبری به ایمان و امید باور داشته و دارند و ما هم باید تا می توانیم با ایمان به خدا به مردم امید برسانیم.

🔹نماینده ولی فقیه دراستان گلستان تصریح کرد: من از جوانی با رهبری آشنا و رفیق بوده و هستم و با نگاه و دید مقام معظم رهبری در مسئله فرهنگی و دیگر مسائل جامعه کاملا آشنا هستم و یقین دارم معظم له در این راستا بسته فکر نمی کند من در کلیه مسائل یک ذره در وجود ایشان تردید نمی بینم امام عزیز هم همیشه امیدوار بود رهبر معظم انقلاب هم امروز همین است .

🔹نماینده ولی فقیه دراستان در ادامه با اشاره با اینکه کشوری که عزت داشته باشد اما قدرت نظامی نداشته باشد مورد هجمه قرار خواهد گرفت،اظهار داشت : ایران اسلامی با بهره‌برداری از موشک فتاح، در واقع جزو پنج کشور دنیا در دستیابی به دانش ساخت این سلاح قرار گرفت که این دستاورد برای بسیاری از ابرقدرت‌ها غیرقابل باور و تصور است.بنابراین باید امید داشته باشیم چون کشوری که می تواند موشک هایپر سونیک بسازد قطعا می تواند مسائل اقتصادی خودش را هم حل کند.

🔹آیت الله نورمفیدی استان گلستان را نگارستان و رنگین کمان اقوام برشمرد و یادآور شد: از اوایل انقلاب احساس کردم دشمن در منطقه ما برای ایجاد تفرقه تلاش می کند چون دشمنان بر این باور بوده و هستند که تفرقه و جدایی می تواند درایجاد اختلاف بین فرق اسلامی و اقوام موثر باشد.

🔹وی افزود:وظیفه دینی ما این است که سیره رسول خدا و ائمه (ع) را ببینیم و بر آن مبنا و روش عمل کنیم چون در زندگی رسول خدا (ص)و ائمه اطهار(ع) هیچ اختلاف بین اقوام و افراد وجود نداشت.ما حق نداریم غیر سیره پیامبر (ص)عمل کنیم چون خلاف شرع  اسلام است.

🔹آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به روند انتخاب استانداران دردولت های مختلف ،اظهار داشت:در بعضی از دوران ها  که به دنبال انتصاب استاندار بودند از وزارت کشور با بنده تماس می گرفتند که بعد از بررسی ها به این نفرات رسیدیم و نظرشما چیست؟جواب بنده به آنها همیشه این بوده که  بنده روی افراد نظر ندارم اما کسی باشد مشکلات و ضعف ها را برطرف و استان را متحول کند.

🔹وی تصریح کرد : نظر بنده از همان اول در موضوع انتصاب استانداران توسط دولت ها این بوده که فردی بر سکان استانداری بنشیند که توان حل مشکلات استان را داشته باشد و در واقع هر کس شایسته تر است در این سمت قرار گیرد.

🔹نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت :بنده هم در بعضی از مسائل و مشکلات استان اعتراض دارم اما کاری از دستتم برنمیاد و هر روز نمیتوانم با این و آن دربیفتم اما با وجود همه ضعف ها و نارسایی ها  نباید باعث یاس و نا امیدی در جامعه شویم  و دل مردم را خالی کنیم .

🔹آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به اهمیت همدلی قومیت ها ،گفت:بینی و بین الله همه هم و غم بنده از اوایل انقلاب دراین استان وحدت بین اقوام بوده و بر این مبنا عقیده قلبی داشته و دارم.

🔹وی یادآور شد :همه اقوام مورد احترام هستند و شما سیستانی های عزیز نیز باید با حفظ این نکته و علاقه ای که به قومیت خودتان دارید مواظب ظرافت ها و نقشه های دشمنان باشید تا لطمه ای به وحدت وارد نشود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه