آخوند عبدالجلیل فرهمند مدرس علوم دینی شرق گلستان :حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و اسلامی و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود

کد خبر:۵۷۷۰۰

البرز گلستان/ آخوند عبدالجلیل فرهمند مدرس علوم دینی شرق گلستان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمام تلاش سردار سلیمانی در راستای ایجاد وحدت میان مسلمانان، برقراری امنیت جهان اسلام و تقویت مقاومت بود.
وی با بیان اینکه، مجاهدت ها و مبارزات سردار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت روحیه خودباوری و ایستادگی و مقابله با قدرت های زورگو را در جهان اسلام و کشورهای منطقه غرب آسیا تقویت کرد، خاطر نشان کرد: مردم ستمدیده این مناطق به دلیل تحت حاکمیت قرار گرفتن دولت هایشان همواره از انجام کارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نا امید بودند و هر کاری را که دولت های استکبارگر به آنها دیکته می کردند، انجام می دادند اما سردار دل ها زمینه را برای به فعلیت درآوردن توان ملت های ستمدیده مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن را فراهم کرد.
مدرس علوم دینی شرق گلستان تصریح کرد: حاج قاسم قهرمان ملی و اسلامی و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود که توانست با نزدیک کردن دل‌های امت اسلامی و انسجام آن‌ها ذیل یک مکتب واحد، جبهه مقاومت را استحکام بخشیده و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکند.
آخوند فرهمند با اشاره به اینکه، شهید سلیمانی جبهه مقاومت را گسترش داد و به آن استحکام بخشید، افزود: دشمنان فکر کردند که با شهادت حاج قاسم کار تمام می‌شود بلکه برعکس شد و در بین ملت ما یک وحدت ناگسستنی به وجود آمد.
وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی بزرگترین ضربه به خود آمریکایی‌ها وارد شد و یقیناً راه وی ادامه دارد و بدانید پیروزی از آن مجاهدان خداست.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۵ ق.ظ

دیدگاه