دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با فرماندار بندرگز/ بزودی ساختمان جدیددانشگاه پیام نوربندرگز افتتاح می گردد

در دیدار فرماندار بندرگز با رئیس پیام نور گلستان پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی دانشگاه پیام نور بندرگز

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از روابط عمومی دکترقربان شهریاری،مقام عالی دانشگاه پیام نور استان در این نشست پیرامون تسریع ساخت ساختمان جدید دانشگاه پیام نور واحد بندر گزخواستار تلاش و مساعدت مسئولین شهرستانی و بویژه میرزایی،فرماندار این منطقه جهت ارائه خدمات آموزشی در خور شأن دانشجویان این شهرستان شد.
دکتر شهریاری در ادامه اظهار داشت: ساختمان آموزشی در حال ساخت واحد بندرگز تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۵ درصد باقیمانده این پروژه نیازمند ۳ میلیارد ریال اعتبار مازاد می باشد.
فرماندار بندرگز نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مسئولین دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای کیفیت آموزش عالی در اقصی نقاط استان اذعان داشت: به منظور تسریع در ساخت ساختمان آموزشی و بهره برداری از آن، قول مساعدی مبنی بر کمک خیرین شهرستان برای اتمام پروژه به مسئولین دانشگاه پیام نور داد تا بحمدلله با تزریق این اعتبار، ساختمان آموزشی واحد بندرگز در بهمن ماه سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
قابل ذکر است،دانشگاه پیام نور واحد بندر گز با بیش از ۶۰۰ دانشجو دارای ۶ رشته حسابداری،حقوق،الهیات،علوم اجتماعی،مدیریت دولتی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی می باشد

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه