بازسازی بهارستان در زمستان ✍?حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی

بازسازی بهارستان در زمستان

✍?حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی

یادم هست در بهمن ۵۷ سرودی با مطلع”در زمستان بهاران آمد”از صداوسیما پخش و شور و شعفی خاص به ایران اسلامی بخشید.
مردم انقلابی در بهارینه کردن ایران نقش داشتند و خود خارهای گزنده ی آن روزگاران را از بیخ و بن برکندند و نهال های با طراوت و گلهای معطری را در اوج ناباوری کاشتند.

در ایام زمستان آن سال بود که مردم وضعیت موجود را دگرگون نموده، شکوه و عظمت آفریده و نهال جمهوری اسلامی را غرس نمودند بطوری که امروز پس از چهل و یک سال به تنومندترین شجره طیبه تبدیل شده است.

دوم اسفند،جمعه زمستانی۹۸ ، روز سرنوشت ساز وضعیت بهارستان جمهوری اسلامی است که در آن اشجار و گل و گیاهانی نمو داشته که به اقتضای طبیعت انقلاب اسلامی چنانکه در بیانیه ی گام دوم انقلاب امده است احتیاج به تغییر،تحول و تبدیل دارند.

مردم این صاحبان انقلاب و مملکت بر آن هستند تا در این تحول، تغییر،تبدیل و تثبیت؛ کسانی که توان، بصیرت لازم و روحیه جهادی انقلابی دارند را به مجلسی بفرستند که تا آن را از بی حاصلی به بهارستان حاصلخیز بدل سازند.

این زمستان نقطه عطف تاریخی است که همه مردم بر آنند که با دقت مضاعف افرادی را بر برکرسی های مجلس بنشانند که از بالا نشینی در مجالس پرهیز داشته و خود را نوکر مردم می دانند.

مردم برآنند که درخت عزت و کرامت ایران و ایرانی را در زمین مجلس بنشانند و سرنوشت کشور را چنان رقم زنند که اولا مرضی خدا،ثانیا موجب شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا گردد وثالثا در طریق ایجاد بستر تمدن نوین اسلامی گام های بلندی برداشته شود، نه همانند دوره قبل که خفت و حقارت ایران و ایرانی را به ارمغان آورد.

مردم انقلابی ایران، پیشینه ظلم ستیزی،حقگرایی،عدالتخواهی و مصلحان از جنس ایرانی در تاریخ ایران و اسلام را بخوبی می شناسند و نیک می دانند ایرانی،

از سلمان فارسی،سیدجمالدین اسدابادی،میرزای جنگل گرفته تا سردار سلیمانی، تاریخی پر افتخار دارد و تاریخ ایران علاوه بر اینکه به نام اوران کهن خود که هرگز کهنه نخواهند شد، می بالد.به مصلحان تاریخ معاصر می بالد که در این میان ستارگانی همچون شهید مدرس،امام خمینی،امام خامنه ای می درخشند. و این است که «راشد الغنوشی» رئیس جنبش النهضه تونسی می گوید: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یکی از بزرگترین مصلحان تاریخ معاصر است و انقلاب اسلامی به رهبری آیت الله سید علی خامنه ای و با عزم و اراده مردم ایران مسیر خود را با قدرت به جلو طی می‌کند.”

جمعه، دوم اسفند، مردم با نگره انقلابی و با عنایت به بیانیه گام دوم یکدیگر را به حق و تکلیف فرا می خوانند و از نهالستان جمهوری اسلامی ایران کسانی را برمی گزیند که تا در “زمستان سیاست”، بهارستان را به گلهای معنبر انقلابی مزین سازند.
باشد؛ امید به جامعه برگردد و محصول مجلس انقلابی تا ظهور حضرت ولیعصر ، همواره با حلاوت و گوارا باشد و این امر تنها براساس تکلیف مداری هر ایرانی در سایه انتخاب درست و مسئولانه قابل تحقق است. و بدانیم و بدانیم که:

اگر بار خارست خود کشته ایم
وگر پرنیان است خود رشته ایم

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۳ ب.ظ

دیدگاه