باهماهنگی اداره امور شعب بانک ملی گلستان و مدیریت حج و زیارت استان انجام شد:رسیدگی به امورارزی بیش از ۳هزار زائر گلستانی عازم حج تمتع

کدخبر:۷۰۳۰۹

البرز گلستان/برگزاری جلسه هماهنگی مدیریت حج و زیارت استان گلستان با رئیس امورشعب بانک ملی گلستان و معاون اعتباری بانک با موضوع تسهیل امور رزی زائران حج تمتع استان.

در راستای رسیدگی به امورارزی  زائران عازم به سرزمین وحی و اجرای مراسم معنوی حج تمتع  ملاح جانشین مدیریت  حج و زیارت استان و میرآئیز مدیر امور مالی و ذیحساب مدیریت حج و زیارت گلستان با حسین قدیر و یحیی جعفری رئیس امور  شعب  و معاون اعتباری بانک ملی گلستان و کامرانی مسئول ارزی بانک برگزارشد.

قدیر در این نشست اظهار کرد: با توجه به فضای عرفانی که در این مراحل از خدمات حاکم است یقینا چشم زائران به خدمات ارزی بانک است  و ما وظیفه مان در بانک ملی دوچندان می باشد.

وی افزود: ما باید در ارائه خدمات به زایرین درست رفتار کنیم تا ذهن زوار در هنگام حضور در سرزمین وحی بیاد خادمان خود در بانک ملی باشد.

قدیرگفت : خدمت در این فضا موجب می شود تا ما از این فضای معنوی استفاده کنیم.

یحیی جعفری معاون اعتباری بانک ملی گلستان در ادامه اعلام کرد: شعب شهرستان‌های گنبد، گرگان و کردکوی جهت ارائه خدمات ارزی به زائرین محترم آماده می باشد.

وی گفت: کارمندان بانک ملی در کمال صداقت آماده خدمات صادقانه در این سفر معنوی می باشند.

کامرانی مسئول امور ارزی بانک ملی در پایان گفت:بانک ملی همانند گدشته در کنار حج و زیارت جهت ارائه خدمات ارزی می باشد.

در ادامه ملاح جانشین مدیریت  حج وزیارت استان با بیان اینکه در حج امسال به هر زائر مبلغ ۵۰۰ دلار ارز مصوب تعلق می گیرداز حضوربیش از ۳هزار نفر از زائرین و مدیران وخدمه و روحانی کاروان عازم حج تمتع  از استان گلستان خبرداد.

ملاح درادامه گفت: کوچکترین زائرازاستان با ۱۳ سال سن و مسن ترین زائر با ۱۰۷ سال سن از شهرستان کلاله عازم حج تمتع می باشند.

وی در باره زمان اعزام زائران گفت :زمان اعزام‌از ۲۶ خرداد اولین پرواز از استان انجام و زمان برگشت از ۲۸ تیرماه تا دوم مرداد می باشد.

میرآییزمدیر مالی و دیحساب مدیریت حج و زیارت استان  در ادامه گفت:جامعه ما جامعه مسن می باشد که بیش از ۱۳۰۰ نفر زائر جا مانده از سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۲ می باشند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۶ ب.ظ

دیدگاه