تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد۱۲۲۵۴ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد

کدخبر:۶۷۱۸۹

البرزگلستان/رسیدگی به ۱۲۲۵۴ فقره پرونده د ر۹ ماهه گذشته سال ۱۴۰۱)
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد۱۲۲۵۴ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد وگفت: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفین علاوه بر محکومیت؛ به چزای نقدی به جزای غیر نقدی (نصیب پارچه محکومیت ، توبیخ کتبی ، درج در پرونده ، ضبط کالا و …) ، محکوم شده اند.
.به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان
تقی حسام گفت : ازاول سال ۱۴۰۱ تا ابتدای دیماه تعداد ۱۲۲۵۴ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان گلستان مورد رسیدگی قرار گرفته است که ۸۰۳۵ فقره پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات ؛ تعداد ۱۴۴۰ فقره پرونده مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و همچنین تعداد ۲۷۷۴ فقره پرونده مربوط به بهداشت دارو و درمان می باشد.
عضوشورای قضائی استان اعلام کرد:متخلفین علاوه بر جرائم غیر نقدی( یک تریلیون و دویست و چهل و پنج میلیارد و یازده میلیون و دویست و نودوهفت هزار و سیصد وسه ریال (۳۰۳/۲۹۷/۰۱۱/۲۴۵/۱)جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.
ایشان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا اول دیماه مبلغ ۴۵۸/۳۷۷/۴۹۶/۱۹ ریال به حساب بانکی شاکیان خصوصی پرونده ها عودت داده شد
وی ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی و درمانی را بصورت حضوری و یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت،معدن وتجارت، جهادکشاورزی و یا با تلفن۱۴۹۰به دانشگاه علوم پزشکی گزارش نمایند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه