دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:شرکت حمل و نقل پیمانکار غله گلستان مشخص شد

کدخبر:۷۰۲۲۱
شرکت حمل و نقل ابتکار بار گرگان پیمانکار غله گلستان شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:بمنظور بهره مندی از توانمندی شرکت های حمل و نقل باری بزرگ مقیاس و حفظ ارزش افزوده حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان؛با برگزاری مناقصه ای، شرکت حمل و نقل ابتکار بار گرگان بعنوان پیمانکار (پشتیبان) شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان شد.
عادل مصدقی در این باره به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: شرکت ابتکار بار گرگان بناست در فصل برداشت محصولات کشاورزی ۲۵۰ هزارتن از محصولات را به سراسر کشور جابه جا کند.

به گفته وی، این شرکت در زمان اعلام بارها را به مجموعه صنوف حمل و نقل اعلام و آمار حمل و نقل را نیز از این صنوف و انجمن ها دریافت می شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مسوولان دست اندرکار حمل و نقل و جابه جایی محصولات کشاورزی، بهره مندی از توانمندی شرکت های بومی در این مساله بوده که شرکت ابتکار گرگان بار طی مناقصه ای توانست این مسوولیت را برعهده بگیرد.

مصدقی با بیان اینکه شرکت ابتکار بار گرگان یکی از دو شرکت بزرگ حمل و نقل کالای استان است،گفت: مجموعه صنوف حمل و نقل بخش خصوصی و تعاونی در این جابه جایی مشارکت خواهند داشت،.

وی اظهارکرد: دست دوستی و همکاری را با یکایک شرکت های حمل و نقل می فشاریم تا نتیجه شرکت ابتکار بار گرگان نتیجه مقبولی باشد و بتوانیم سال های بعد نیز از این مزیت استفاده کنیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۶ ب.ظ

دیدگاه