مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از خانه دار شدن ۲۲خانواده دارای دو معلول و بیشتر در ایام دهه فجر خبرداد

البرز گلستان/مهندس”ابراهیم مبارک قدم” مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد: همزمان با ایام دهه فجر ۲۲ واحد مسکونی در شهرهای گرگان، نگین شهر و بندرگز به خانواده های گلستانی که دارای دو معلول و بیشتر هستند، اعطا شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم” روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این پروژه ها با حضور مسوولان کشوری و نمایندگان مجلس، به خبرنگاران گفت: واحدهای مذکور از محل پروژه های مسکن مهر به این خانواده ها واگذار شده که شامل ۱۳ واحد در نگین شهر، یک واحد در بندرگز و ۸ واحد در گرگان می شود.

به گفته وی، علاوه بر اعطای این واحدها، کلنگ ساخت ۵ واحد در کردکوی و ۲ واحد در آزادشهر هم، امروز زده شد.

مبارک قدم اضافه کرد: کمیته راهبری تفاهم نامه منعقده؛ پرداخت سهم آورده متقاضیان را برعهده داشته و مددجویان فقط اقساط تسهیلات کم بهره واحدها را اعطا می کنند.

وی توضیح داد: اعطای این خدمات حاصل تفاهم نامه منعقده میان بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن از سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی کشور و انجمن خیرین مسکن ساز ایران بوده که در سال ۹۳ با هدف تامین مسکن خانوارهای دارای دست کم دو معلول واجد شرایط و تحت پوشش سازمان بهزیستی به امضا رسید.

مبارک قدم با اشاره به اینکه تامین زمین و ساخت واحدهای مسکن مهر در این تفاهم نامه برعهده راه و شهرسازی بوده است، افزود: به استناد این تفاهم نامه، مقرر شد زمین و واحد مسکونی برای ۹۴ خانوار گلستانی واجد شرایط شامل ۶۵ واحد مسکونی و ۲۹ قطعه زمین در استان تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، واگذاری بقیه واحدهای مسکونی را در دست اقدام بیان کرد و گفت: هم اینک ۵ واحد در علی آباد کتول آماده افتتاح است و ۳۸ واحد دیگر هم تا شش ماهه اول سال ۹۶ تحویل متقاضیان می شود.

مبارک قدم اظهار کرد: زمین مورد نیاز ۲۴ واحد از ۲۹ واحد نیز تامین شده و بقیه در دست اقدام قرار دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۶ ب.ظ

دیدگاه