دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان  و فرماندار کردکوی با ۵ پیشکسوت فرهنگی به مناسبت هفته معلم

کدخبر:۶۹۸۲۴

البرزگلستان مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان  با ۵ پیشکسوت فرهنگی شهرستان کردکوی دیدار به عمل آورد.

با حضور براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان ،فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی،  مکاری مدیر روابط عمومی صندوق  گلریز مدیر خانه مهر لیاقتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی،کیانی مدیر کانون بازنشستگی شهرستان کردکوی و همراهان به مناسبت هفته معلم از ۵پیشکسوت فرهنگی  شهرستان کردکوی دیدار بعمل آمد.

🔹براری مدیر صندوق بازنشستگی  استان گلستان و همراهان با حضور در منزل رقیه کیانی بانوی  پیشکسوت فرهنگی  از حال این بانوی شریف و اوضاع و احوال جسمی ،فردی و اجتماعی ایشان مطلع گردید.

🔹وی در ادامه ؛با حضور در منزل محمد معلم و همسر فرهنگی ایشان خانم مقدم جویای احوال این زوج فرهنگی و فعال اجتماعی گردیدو پای صحبت این دو عزیز نشست.

🔹وی در ادامه با حضور در منزل محمد حسین رضایی دیگر پیشکسوت فرهنگی با سوال از خانواده وفرزندان جویای  احوالات  این فرهنگی خوشنام و متدین گردید.

🔹هیات همراه مدیرکل کانون بازنشستگان استان درآخرین ایستگاه با حضور در منزل صالح افتخاری فعال اجتماعی و از فعالان رسانه ای ،جراید وماهنامه  شمال کشورشون جویای احوال ایشان گردید.

🔹دراین بازدید افتخاری گفت؛فرهنگیان شهرستان از اقشار اثر بخش وفعالان عرصه های اجتماعی شهرستان هستندکه با حضور فعال در عرصه های اجتماعی در جهت  مرتفع نمودن تنگناهای اجتماعی تلاش می کنند.

🔹وی همچنین ؛آموزش و پرورش را محور توسعه پایدار دانست و افزود؛توجه به امور پیشکسوتان خصوصا در عرصه فرهنگی و آموزش وپرورش  که سرمایه های اجتماعی  و زنده انقلاب اسلامی هستند بر دست اندر کاران فرض است و توجه به آنها مایه دلگرمی برای جامعه شاغلین وباعث توسعه پایدار در حوزه های اجتماعی محسوب می گردد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۰ ق.ظ

دیدگاه