برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز ثبت‌نام و رقابت کاندیداهای تصدی ریاست پنج هیئت ورزشی استان خبرداد

کدخبر:۶۹۵۲۱

البرز گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای تصدی ریاست پنج هیئت ورزشی استان خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای برقراری مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی اسکیت، بیماران خاص، تنیس روی میز و کونگ فو و هنرهای رزمی آغاز شده است.

 

قاسمعلی برزمینی صبح امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ۵۰ هیئت ورزشی در استان گلستان فعال است، اظهار کرد: حدود ۷۱ هزار نفر ورزشکار ساماندهی شده در رشته‌های مختلف زیرنظر این هیئت‌های ورزشی علاوه بر مرکز استان در شهرها و روستاها فعالیت می‌کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه استان گلستان یکی از استان‌های قهرمان پرور و صاحب نام در عرصه بین‌المللی و ملی است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ ورزشکار استان در تیم‌های ملی و در سطح قهرمانی فعالیت داشتند که پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت‌های ورزشی این رقم در سال جاری افزایش یابد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به تعیین تکلیف هیئت‌های ورزشی که زمان فعالیت رؤسای آنها خاتمه یافته اشاره کرد و افزود: هم اکنون ثبت‌نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات چهار هیئت ورزشی استان شروع شده است.

وی از آغاز شمارش معکوس برای برقراری مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی اسکیت، بیماران خاص، تنیس روی میز و کونگ فو و هنرهای رزمی خبر داد و خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام کاندیداها پایان ساعت کاری روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

 

برزمینی محل ثبت نام از کاندیداهای این هیئت‌ها را اداره کل ورزش و جوانان، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: التزام به قانون اساسی، حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۶۵ سال، دارا بودن مدرک کارشناسی، سابقه مدیریت اجرایی پنج سال، ساکن بودن در استان گلستان و سایر شرایط مندرج در اطلاعیه از شرایط عمومی احراز رئیس هیئت استان است.

 

وی اعلام کتبی اسامی داوطلبان پست‌های هیئت رئیسه و ارائه مدرک و تکمیل فرم استعلام اعضای پیشنهادی هیئت رئیسه هر یک از داوطلبان احراز پست هیئت استان گلستان در زمان ثبت نام را از الزامات برشمرد و تصریح کرد:‌ امیدواریم برگزاری مجمع انتخابات این هیئت‌های ورزشی زمینه ساز رشد و توسعه ورزش در سراسر استان باشد.

 

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه