مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ؛هم افزایی دستگاهها و مسافران ترددهای ایمن و بدون حادثه را فراهم می کند

کدخبر:۶۹۴۳۲

در تعطیلات پیش رو:

هم افزایی دستگاهها و مسافران ترددهای ایمن و بدون حادثه را فراهم می کند

البرزگلستان دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل گلستان با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: دستگاههای خدمات رسان با هم افزایی خدمات و مردم و مسافران با رعایت قوانین رانندگی؛ پلیس راه و راهداری را در برقراری سفرها و ترددهای ایمن، روان و بدون حادثه در این روزها یاری کنند.

عادل مصدقی به پایگاه اطلاع رسانی راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: تمام دستگاههای خدمات رسان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل، شهرداری، پلیس راه و راهور و سایر دستگاههای مرتبط در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل که صبح امروز پنجشنبه برگزار شد، تمهیدات و برنامه های لازم و آمادگی خود را برای خدمات دهی به مردم در تعطیلات عید فطر اعلام کردند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، همچنین برای امنیت و آرامش ترافیکی در جاده ها با مشارکت خود مردم و مسافران مصوباتی را با حضور مسوولان عمرانی استانداری به تصویب رساندند.

مصدقی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش ترددها بویژه در مناطق گردشگری استان از مردم هم خواست که نهایت احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و با مدیریت سفرها از ترددهای بی مورد در سطح راهها خودداری کنند.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راههای استان به شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ بطور شبانه روزی برای اطلاع مردم از وضعیت راهها در خدمت آنهاست.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۵ ب.ظ

دیدگاه