مهندس سبطی شهردار گرگان: جایگاه و کرامت انسانی رانندگان حمل و نقل پس از انقلاب ارتقاء یافت

کدخبر:۶۱۷۲۴

البرزگلستان/ مهندس‌ محمدرضا سبطی در نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره اتحادیه تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی‌های شهر کشور در شهرداری گرگان اظهار داشت: رسالت شهرداری‌ها در حوزه اقتصادی شهروندان حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در حوزه تردد و جابجایی این قشر از مسافران و افراد کم برخوردار است.

سبطی افزود: رانندگان حمل و نقل درون شهری بیشترین ارتباط مردمی را دارند و معرف خوبی برای ترویج فرهنگ شهری هستند.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور می توانند در حوزه حمل و نقل شهری با اتخاذ تصمیمات حمایتی کمک شایانی به این قشر زحمتکش داشته باشند و سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط نیز به نفع مردم و رانندگان یک تعرفه خوب را مصوب کنند‌.

شهردار گرگان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه و کرامت انسانی رانندگان اتوبوس و تاکسی ارتقا پیدا کرد و هویت واقعی و شأن این قشر که از بامداد تا شامگاه در حال خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شد.

سبطی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ناوگان حمل و نقل گفت: بنده جایگاه خاصی برای کارکنان ناوگان‌ حمل و نقل قائلم و پس از مسئولیتم در آبان ۱۴۰۰ به عنوان نخستین مکان به دیدار زحمتکشان حوزه حمل و نقل شهری رفتم.

وی در پایان با تسلیت به مردم آبادان درخصوص حادثه مرگبار ساختمان متروپل گفت: شهرداری ها باید با دقت بیشتر و نگاه دغدغه مند، اقدام عاجلانه در حوزه شناسایی نقاط ناایمن سطح شهر کنند تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری گردد.

منبع: روابط عمومی شهرداری

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۷ ب.ظ

دیدگاه