متن پیام حاجی مشهدی مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان در پی شهادت مدافع حرم شهیدمقداد مهقانی

کدخبر:۶۹۱۶۳

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

البرزگلستان غیور مردانی هستند که در راه دین جان خود را تقدیم میکنند.
چه چیزی بیشتر از جان ارزش دارد؟
وقتی یک نوجوان یا جوان راهی جبهه جنگ میشود تا با دشمن بجنگد، یعنی از باارزش ترین سرمایه ی خویش نیز گذشته است که آن همان جانش است. او حاضر است جانش را هم در راه اهل بیت بدهد؛ چرا که می داند راه حق کدام است و هرگز نمی گذارد که باطل بر آن پیروز شود. او می رود و مدافع حرم می شود تا با قدرت اعلام کند که هنوز هم غیور مردانی هستند که حاضرند برای دین خود از جانشان بگذرند!
آنها نمرده اند و نفس می کشند.مدافعان حرم با اینکه میدانند ممکن است روزی شهید شوند، پا در میدان جنگ می گذارند. آنها می دانند که راه حق چیست و کدام است. امام حسین و ۷۲ تن یارش را به شهادت رساندند و پنداشتند که همه چیز به آخر رسیده. اما آنجا تازه شروع ماجرا بود و دین اسلام انگار دوباره جان گرفت.
آری دشمنان هر کاری هم که کنند، نمی توانند اسلام را به زانو درآورد. چون هستند کسانی که مسیر امام حسین (ع) را ادامه دهند. هستند کسانی از جانشان هم می گذرند تا اسلام زنده بماند…
و امروز میزبان غیور مرد زمانه پاسدار رشید اسلام و ایران اسلامی ، مقداد عزیز هستیم، مقدادی که با رفتنش درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد حرم اهل بیت را نگذاشت گزندی بهش برسد.

اینجانب به نوبه خودم شهادت مدافع حرم اهل بیت پاسدار مقداد مهقانی را محضر حضرت ولی عصر (عج) ،رهبر فرزانه و بیت آن شهید معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن شهید گرامی و صبر و بردباری برای خانواده محترم مسالت مینمایم.
قربان حاجی مشهدی _ مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۹ ب.ظ

دیدگاه