فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان : بازارهای گلستان هرگز از حضور استاندارد خالی نشوند.

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با کارکنان تاکید کرد: بازارهای گلستان هرگز از حضور استاندارد خالی نشوند.
البرز گلستان/محمود فرمانی ضمن اظهار رضایت از عملکرد کارکنان در سالی که گذشت گفت: انتظار دارم شروع سال ۹۶ در استاندارد گلستان با برنامه ریزی مدون، کارشناسی شده و قوی برای کنترل بازار و خطوط تولید از کالاهای غیر استاندارد باشد.
دبیر شورای استاندارد گلستان ضمن تصریح این مطلب که انتظار دارم پرچم استاندارد در تمام سالهای پیش رو، در بازار، خدمات، صنعت و تولیدمان در اهتزاز باشد، از معاونین و روسای ادارات استاندارد خواستار شناسایی نقاط قوت و ضعف استاندارد در سال های گذشته شد و گفت: با شناسایی نقاط ضعف می توانیم توان کارشناسی خود را روی نقاط آسیب پذیر متمرکز کنیم و از بروز کاستی و کژی در عملکرد استاندارد پیشگیری نماییم.
وی عدم جدیت روسای ادارات را در اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده شان یکی از ضعف های مجموعه دانست و گفت: قصد ما بزرگ نمایی نیست اما به فرموده امام خمینی (ره)، کارهای بزرگ نباید در کشوهای میز خاک بخورد بلکه باید با مردم در میان گذاشته و به اطلاع آنان رسانده شود.
فرمانی تعامل بیشتر روسای ادارات با واحد روابط عمومی جهت انعکاس اخبار اقدامات را در سال جدید خواستار شد و بر ارتباط بیشتر، پیگیری مجدانه تر و تماس های چهره به چهره معاونین خود با مقام های مافوق خود در سازمان ملی استاندارد ایران جهت انجام بهتر امور تاکید کرد.
این جلسه با تقدیر از بانوان به بهانه روز زن و مادر و نیز دیگر کارکنان به دلیل زحمات یکساله آنان در اداره کل ه

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

دیدگاه