هاشمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی به مناسبت روز طبیعت خبر داد:مردم از آتش کردن کنار درختان خودداری کنند

کدخبر:۶۹۰۶۹

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی:

مردم از آتش کردن کنار درختان خودداری کنند

البرز گلستان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی تاکید کرد: مردم از آتش کردن کنار درختان خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، مهندس سید ابوالقاسم هاشمی اظهار کرد: مردم در آستانه روز طبیعت در حفظ و نگهداری از طبیعت تلاش کرده و از آسیب زدن به آن خودداری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی گفت: مردم با توجه به فصل گلدهی گیاهان در محل اسکان خود اماکنی را انتخاب کنند که از پوشش گیاهی و جنگلی کمتری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه احترام به طبیعت، احترام به زندگی است، تصریح کرد: مردم از لگد مال کردن نهال ها و گیاهان و شکستن سرشاخه های درختان پرهیز کنند.

هاشمی ادامه داد: مردم کیسه مخصوص جمع آوری زباله همراه خود داشته باشند و در پایان روز زباله های تولیدی خود را به ایستگاه های مستقر در پارک های جنگلی تحویل دهند و زباله های خود را در جنگل ها و پارک های جنگلی رها نکنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی افزود: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه حریق و آتش سوزی در جنگل، موارد را به سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵ ق.ظ

دیدگاه