نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با سرپرست جدید بنیادشهید وامورایثارگران استان:امنیت امروز ما مرهون خون پاک شهیدان است

کدخبر:۶۹۰۴۳

دیدار سرپرست جدید بنیاد شهید استان گلستان با آیت الله نورمفیدی

البرز گلستان نماینده مقام معظم رهبری در این دیدار گفت :صبر خانواده معظم شهدا ستودنی است از اینروکارکنان بنیاد شهید هم باید از تحمل بالایی برخوردار باشند و رعایت اخلاق اسلامی و تکریم در برخورد با این بزرگواران را در سرلوحه کار خود قرار بدهند.

♦️امام جمعه گرگان تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا یعنی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت ، که اگر بی اعتنایی به این فرهنگ شود و حق شهدا ادا نشود انگیزه ها نیز کمرنگ می شود.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد :همه مردم و مسئولین باید بدانند که امنیت امروز ما مرهون خون پاک شهیدانی است که امروز حضور جسمانی ندارند اما به مصداق قران کریم زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با تقدیر از زحمات چندین ساله آقای وزیری در بنیاد شهید استان گلستان برای آقای طالع زاری سرپرست جدید بنیاد شهید استان که از بدنه بنیاد شهید گلستان بوده و سال ها در خدمت به فرهنگ ایثاروشهادت خدماتی داشته است ، از خدای متعال آروزی موفقیت مسئلت نمود.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۵ ب.ظ

دیدگاه