کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از برگزاری مراسم یادواره ۱۴۱ شهیدای گرانقدر آرمیده در جوار آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله(ع) روشن آباد بمناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد

کدخبر:۵۵۳۰۳
علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از برگزاری مراسم یادواره ۱۴۱ شهیدای گرانقدر آرمیده در جوار آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله(ع) روشن آباد بمناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد:
کریمی بیان داشت؛
البرز گلستان/بزرگداشت هفته دفاع مقدس تکریم همه شهدا و ایثارگران است. احترام به مجاهدانی که برای حفظ اسلام، وطن، ناموس و حفظ همه ارزش‌های انسانی با گذشت و چشم پوشی از همه امیال و خواسته های دنیوی خود قدم در جبهه مبارزه علیه ظلم و تجاوز گذاشتند.
وی ادامه کرد: این هفته یادآور مظلومیت و رشادت و دلاوری های ملت ایران در برابر دشمن تا دندان‌ مسلح است. دشمنی که در روزهای آغازین تجاوز خود به سرزمین ما، با خیال خام و تصور واهی که ظرف چند روز تهران را فتح و تصرف خواهد کرد. اما جوانان غیور و دلاور کشورمان با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و با سلاح ایمان، قرآن و عزم راستین و راسخ در مقابل تجاوزات دشمن مقاومت نموده و آن‌ها را از داخل خاک پاک ایران اسلامی راندند.
کریمی ادامه داد: اقتدار و امنیت کشور عزیز مان مدیون و مرهون رشادتها و جان فشانی های ایثارگران و شهدای گرانقدر است، فلذا سپاسگذاری و قدردانی از شهداء و زنده نگه داشتن نام و یاد و تاسی از آنان؛ تضمین کننده استمرار امنیت و استقلال کشور، و موجب سرافرازی و اقتدار امت اسلام خواهد بود.
در همین راستا اداره اوقاف کردکوی نیز با غنیمت شمردن هفته دفاع مقدس و بمنظور تکریم، قدردانی، ادای دین و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان و ارزش های متعالی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره گرانقدر آنان که بنا بر منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمودند:《امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست》، مراسمی تحت عنوان یادواره ۱۴۱ شهید آرمیده در جوار مقدس امامزادگان عبداله و فضل اله (ع) روشن آباد با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای کیایی رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حضور گرم خانواده های محترم شهداء، جمعی از مسئولین محترم و اقشار مختلف برگزار گردید.
گفتنی است در این مراسم امام جمعه محترم ، فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه و بسیج ناحیه شهرستان کردکوی، رئیس بنیاد شهید و رئیس اداره ارشاد شهرستان، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۷ ب.ظ

دیدگاه