آیت الله نورمفیدی امام جمعه شهرستان گرگان:تحقق شعار سال و رسیدن به هدف «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های تولیدی اقتصادی دولتی و خصوصی است.

کدخبر؛۶۸۸۹۹

نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی ظهر امروز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مصلی_وحدت_گرگان برگزار شد.( اولین نمازجمعه سال ۱۴۰۲)

البرز گلستان امام جمعه گرگان گفت: تحقق شعار سال و رسیدن به هدف «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های تولیدی اقتصادی دولتی و خصوصی است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب بر مبنای اقتصادی نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این نامگذاری به خاطر آن است که دولت برآمده از معارف اسلامی در جمهوری اسلامی به مسائل دنیوی مردم هم اهمیت بیشتری بدهد.

🔹امام جمعه گرگان ادامه داد: تقاضای ما از همه مسوولین، دولت، مجلس و قوه قضاییه و آنهایی که دستی در کار دارند این است با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق شعار سال مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا مردم احساس خوشحالی نمایند.

🔹نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: امسال باید برای مهار تورم تلاش زیادی شود تا گرانی‌ها مهار شده و مردم این احساس را در همه امور زندگی داشته باشند.

🔹وی تصریح کرد: همه واحدهای اقتصادی و تولیدی در بخش های دولتی و خصوصی مکلف هستند برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید در کنار یکدیگر گام‌های جدی و عملی بردارند.

🔹نماینده ولی فقیه دراستان گلستان با اشاره به نامگذاری های انجام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، ادامه داد: توجه ویژه معظم له به مسائل اقتصادی و بیانگر ارزش و اهمیت حل مسائل معیشتی مردم از سوی مدیران است.

🔹امام جمعه گرگان گفت: مشکلات اقتصادی به شدت دامن‌گیر مردم شده و معیشت مردم با مشکلات شدیدی مواجه شده است.

🔹نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: در سال جاری انتظار از همه مسئولان آن است که برای مهار تورم اهتمام جدی تر از خود نشان داده تا گرانی‌های افسارگسیخته مهار و رضایتمندی مردم حاصل شود.

🔹آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: برای رشد تولید هم تولیدکنندگان باید کالاهای باکیفیتی تولید کنند که مردم به جای خرید کالاهای خارجی مشابه، به خرید اجناس و کالای داخل ترغیب شوند.

🔹آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به همزمانی بهار طبیعت با ماه رمضان گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام بهترین عمل در ماه رمضان شستشو دادن روح و وجود انسان است تا اعضا و جوارح به سمت گناه نروند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه