فرمانده انتظامی گلستان ازدستگیری سارق موبایل با ۲۰ فقره سرقت در گرگان خبر داد

کدخبر:۴۸۲۳۳

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت موبایل، خبر داد.
البرز گلستان/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل در گرگان و شهرستان های همجوار و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی شیوه و شگردهای سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام ماموران به سرنخ هایی از این سارق سابقه دار رسیدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که پس از مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.
سردار دادگر افزود: متهم به صورت تک رو با یک دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و بعد از شناسایی سوژه، کاپوت خودرو را به بهانه اینکه خودرو معیوب است بالا زده و از مالباختگان گوشی موبایل را به جهت تماس با تعمیرکار اخذ و سریعا به داخل خودرو رفته و از محل متواری می گردید.
فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم، عامل بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.انتهای پیام

خبر احمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۹ ب.ظ

دیدگاه