حسینی مدیرکل استاندارد گلستان: اجرای طرح عیدانه استاندارد گلستان با محوریت حوزه خدمات

کدخبر:۶۸۷۵۵

البرز گلستان استاندارد گلستان گفت: در راستای بهبود و ارتقای خدمات گردشگری به مسافران نوروزی و کیفیت کالاهای نوروزی و ماه مبارک رمضان؛ این اداره کل اجرای طرح “عیدانه” را به منظور تشدید نظارت و بازرسی‌های خود بر کیفیت خدمات و کالاها را در دستور کار جدی قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  گلستان افزود: در روزهای پایانی سال به منظور جلوگیری از التهاب بازار و اجحاف در حق مردم؛ طرح “عیدانه” با هدف ارتقا کیفیت خدمات در بخش دولتی و خصوصی در ۱۲ محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی یکی از مهمترین حوزه های این طرح را؛ نظارت بر کیفیت بخشی خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران که می توانند باعث رونق استان شوند عنوان کرد و گفت: در این طرح نوع خدمات و امکانات فرودگاه، ایستگاه‌های قطار برون شهری، پایانه‌های مسافربری برون شهری، مراکز پذیرایی و  رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، خدمات قالی شویی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آجیل و شیرینی، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ و زائرسراهای استان ارزیابی خواهد شد.
حسینی در ادامه  بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹۸ فقره تاییدیه ایمنی استاندارد برای آسانسور های استان گلستان صادر شده است.
وی به ارزیابی عیار طلاهای موجود در گلستان اشاره کرد و گفت: در چهار شهرستان استان در مجموع حدود ۵۰۰ گرم طلای غیراستاندار فاقد عیار لازم تخریب شد.
دبیر شورای استاندارد استان بیان داشت: در بخش نازل‌های سوخت و حوزه اندازه‌شناسی، گلستان ۸۵۰ نازل فعال دارد که حداقل سالی دوبار از تمامی نازل ها آزمونن به عمل آمده؛ شایان ذکر است نازل های مردود با هماهنگی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، مجدداً بازرسی، تنظیم و کالیبره شده و به چرخه بازگردانده شدند.
مدیرکل استاندارد گلستان با اعلام اینکه نیرو و آزمایشگاه‌های استان، جوابگوی وظایف سازمان نیست یادآور شد شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد در بازار، می توانند موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا پیامک ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند و یا اینکه شخصا با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند..
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

دیدگاه