مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان خبر داد:افتتاح ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه شرکت برق استان در قالب ۱۴ طرح و در ۱۴ شهرستان استان در دهه فجر

در دهه فجر امسال ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه شرکت برق گلستان در قالب ۱۴ طرح و در ۱۴ شهرستان استان گلستان افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ادامه داد: توسعه روشنایی معابر، برق رسانی به روستاهای بی برق، نصب ترانس و توسعه شبکه برق، پروژه تبدیل شبکه سیم به کابل خود نگه دار از جمله پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در استان گلستان است.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۳ میلیارد ریال پروژه به مناسب دهه مبارک فجر در استان گلستان کلنگ زنی می شود که برق رسانی به روستاهای بی برق از جمله این پروژه ها است.

نصیری بیان کرد: روستای بی برق در گلستان وجود ندارد و به همه روستاهای استان برق رسانی شده است اما توسعه روستایی در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تأکید کرد: براساس قوانینی که به ما واگذار شده مجاز به ارائه خدمات در خارج از بافت روستایی و شهری نیستیم.

وی بر لزوم به صرفه جویی در مصرف برق و گاز تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به سرمای هوا و کاهش دما در فصل زمستان مصرف خانگی گاز افزایش داشته و به دلیل کمبود گاز سوخت مورد نیاز نیروگاه های برق در گلستان به خوبی تأمین نمی شود.

نصیری خاطرنشان کرد: اولویت تأمین گاز مربوط به بخش خانگی است و نیروگاه ها و صنعت با اعمال محدودیت در مصرف گاز مواجه شدند لذا از مردم استان گلستان درخواست می کنم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند تا برق پایدار برای تمام نقاط استان تأمین شود.

وی با بیان اینکه قبوض کاغذی برق از اول مهرماه امسال حذف شده است، بیان کرد: قبوض الکترونیکی برق از طریق تلفن همراه برای مشترکین ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه افرادی که هنوز پیامک های قبوض برق را دریافت نکرده و یا شماره آنها اشتباه بوده در حال رصد هستند، گفت: ۷۵۰ هزار مشترک داریم که تا اول بهمن ماه ۱۵۰ هزار مشترک که پیامک برای آنها ارسال نمی شد شناسایی شدند و مشکل ۷۰ درصد از این مشترکین برطرف شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۸ ب.ظ

دیدگاه