به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی کاشت نهال در شهرک صنعتی شهرستان کردکوی

کدخبر:۶۸۵۷۶

البرز گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی کاشت نهال در شهرک صنعتی شهرستان کردکوی با حضور دکتر مولایی فر فرماندار شهرستان کردکوی،مدیر عامل شهرک های صنعتی استان،معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان انجام شد.
شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت:هر ساله به مناسبت هفته منابع طبیعی، ضمن برگزاری مراسم متمرکز در یکی از شهرک های صنعتی استان برنامه کاشت نهال داریم .
وی افزود: در راستای اجرای درختکاری و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نگاه ویژه ای به توسعه فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان داریم و در سال جاری هم نزدیک به یک میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه کردیم، و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در طرح مردمی کاشت یک میلیارد، مشارکت در این مسئولیت اجتماعی را برخود وظیفه می‌دانیم و از چندی قبل با دستور ریاست محترم جمهور با انعقاد تفاهم نامه همکاری در این طرح ورود کرده ایم.
جهانبخش صادقیان معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اشاره کردند و گفتند :مقام معظم رهبری نیز در روز درختکاری با کاشت سه اصله نهال به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکید کردند و با کاشت هر ایرانی سه نهال در سال عملیاتی شدن آن را طی چهار سال ممکن دانستند،
در انتها مراسم با کاشت نهال در محوطه یکی از کارخانجات سرک شهرک صنعتی  انجام شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه