تاکیددکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان در خصوص اهمیت جوانی جمعیت و مخاطرات سالمند شدن کشور و توجه ویژه به امور جوانان و تقدبر از جوانان مرکز

کدخبر:۶۸۵۵۴

برگزاری هم اندیشی جوانان و دانشجویان با مسئولین و اساتید حوزه سلامت روان گرگان

البرز گلستان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، همایشی با محوریت سلامت جوانان و جوانی جمعیت توسط مرکز بهداشت شهرستان گرگان با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در تالار خلیج فارس دانشگاه برگزار گردید .

طی این نشست ، موضوعاتی با محوریت جوانی جمعیت ، ازدواج، آسیب های اجتماعی و روانی ، مهارتهای زندگی، ، رفتارهای پرخطر ، ایدز و اعتیاد مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید.

دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان در خصوص اهمیت جوانی جمعیت و مخاطرات سالمند شدن کشور و توجه ویژه به امور جوانان سخنان مهمی را ایراد نمودند .

در ادامه معاون محترم فنی معاونت بهداشتی استان جناب آقای دکتر صداقت نیز در مورد اهمیت سلامت جوانان و بیماریهای واگیر و غیر واگیر و بیماریهای رفتاری مانند ایدز و هپاتیت و آمارهای استانی توضیحاتی را اذعان داشتند.

دکتر خان بیکی روانشناس برجسته استان گلستان نیز در خصوص مهارتهای ارتباطی ، آسیب ها و راهکارهای ارتباط موثر در امر ازدواج جوانان مطالب ارزشمندی را ارائه نمودند.

در ادامه پنل پرسش و پاسخ با حضور آقای دکتر زارع ، آقای دکتر صداقت و سایر اساتید حاضر برگزار گردید و به پرسشها و ابهامات دانشجویان و کارکنان پاسخ داده شد.

 


🔵 تقدیر و تشکر از پرسنل جوان مرکز بهداشت گرگان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

دکتر زارع ریاست محترم مرکر بهداشت گرگان بهمراه واحد مدیریت و حراست ستاد از مراکز محیطی بازدید انجام داده و به مناسبت هفته جوان و ولادت با سعادت الگوی شجاعت و ادب ، حضرت علی اکبر (ع) به رسم یادبود از نیروهای جوان ستادی و محیطی ، شاخه گل و بصورت مادی و معنوی تقدیر و شادباش اعلام داشتند.

دکتر زارع در ادامه نسبت به جوانی جمعیت و فرهنگ سازی ازدواج آسان که در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از سیاست های اجتماعی نظام می باشد تاکید داشتند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۷ ب.ظ

دیدگاه