بازدید نوروزی دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از مراکز در مانی تامین اجتماعی شهرستان ها

کدخبر:۷۶۵۹۸

البرز گلستان 🌺بازدید نوروزی دکتر زینلی مدیر درمان استان و تیم همراه از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بندرترکمن

برنامه ها : دیدار با همکاران، تبریک عید نوروز، تقدیر از زحمات سال قبل، گفتگو با مراجعین و حضور در مراسم ختم بستگان همکاران و عرض تسلیت

 

🌺بازدید نوروزی دکتر زینلی مدیر درمان استان و تیم همراه از بیمارستان حکیم جرجانی گرگان

برنامه ها : دیدار با همکاران، تبریک عید نوروز، تقدیر از زحمات سال قبل و عیادت از بیماران

♦️پیگیری مستمر و جدی در خصوص اجرای مصوبه سازمان مبنی بر راه اندازی درمانگاه موقت تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

♦️ دکتر زینلی مدیر درمان استان، ضمن تشکیل جلسه با مدیرکل و مسئولین حوزه بیمه ای سازمان جهت تعیین تکلیف واگذاری بخشی از شعبه تامین اجتماعی شهرستان آق قلا جهت راه اندازی موقت درمانگاه تا قبل از ساخت درمانگاهی که در شهریورماه گذشته کلنگ زنی شده است، با حضور در محل این شعبه و بازدید، از نزدیک فرایند کار را دنبال کرد تا با اعلام نتایج کارشناسی به ستاد مرکزی، راه اندازی درمانگاه را تسریع نماید.

♦️وی در حاشیه این بازدید گفت: حتی یک روز تاخیر در راه اندازی این درمانگاه پذیرفته نیست و ما بطور مستمر موضوع را پیگیری می کنیم.

♦️وی وجود درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا را حق بیمه شدگان و مستمری بگیران و جامعه کارگری دانست و تاکید کرد مردم شریف و صبور این خطه از استان اطمینان داشته باشند که سازمان تامین اجتماعی به سلامت بیمه شدگان حساس بوده و با رویکرد موجود، لحظه ای از اقدام جهت حفظ و ارتقاء خدمات درمانی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

♦️گفتنی است راه اندازی درمانگاه موقت تا قبل از ساخت درمانگاه جدید خواسته بیمه شدگان شهرستان و مورد تاکید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می باشد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه