فرمانده مرزبانی گلستان :ایثارگری مرزبانان در مسیر توسعه امنیت مردم جامعه ستودنی است

کدخبر:۶۸۵۳۰

بازدید فرمانده مرزبانی گلستان از یگانهای مرزی/ ایثارگری مرزبانان در مسیر توسعه امنیت مردم جامعه ستودنی است
البرز گلستان فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در یگانهای مرزی چات، کرند مرزی و گروهان کرند مرکزی ، آمادگی و توان رزم کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.
سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی فرمانده مرزبانی گلستان در این بازدیدها ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان در پاسگاه های مرزی به اهیمت هوشیاری مرزبانان در طول شبانه روز اشاره کرد و گفت: مرزبانان به عنوان اولین حلقه امنیتی، مظهر و نماد اقتدار کشور در راستای مبارزه با متجاوزین مرزی و همچنین حافظان نظم و امنیت هستند.
وی به اهمیت آموزش و حفظ توان رزمی نیروها در طول خدمت تاکید کرد و گفت: آموزش جزء جدا نشدنی مجموعه یگانهای مرزی است و نقش چشم گیری در پیشبرد اهداف مجموعه مرزبانی استان در راستای راهبردهای فرماندهی محترم مرزبانی فراجا دارد.
این مقام ارشد مرزبانی در استان گلستان تاکید کرد: طرح ریزی و برنامه ریزی دقیق و به موقع ، اجرای طرح های عملیاتی و دفاعی و حفاظت از یگان همواره باید در دستور کار فرماندهان و مسئولان مربوطه باشد.
فرمانده مرزبانی استان گلستان با اشاره به ارتقای آمادگی عملیاتی و توان رزمی کارکنان افزود: فرماندهان پاسگاه ها بایستی با اشرافیت کامل به طرح های عملیاتی، آمادگی کارکنان را با ارائه آموزش های لازم حفظ نموده تا توان مقابله با هر گونه تهدید را داشته باشند.
در پایان این بازدید فرمانده مرزبانی استان گلستان در خصوص اجرای ماموریت های مرزی، طرح های هوشیاری و مراقبت از یگان و… دستورات و تدابیر لازم را ابلاغ و از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و شبانه روزی مرزبانان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه