مهندس سیدالنگی شهردار گرگان اعلام کرد:توسعه زیرساخت های مناطق محروم شهر گرگان از مهمترین برنامه های تحول اجتماع محور شهرداری گرگان

کدخبر:۶۸۰۲۱

البرز گلستان/شهردار گرگان با بیان اینکه پس از سال ها کمیته حسابرسی در شهرداری تشکیل شده است، گفت: این شورا عملکرد اجرایی و مالی شهرداری را در سایت بارگزاری می‌کند تا شهروندان علاوه بر اطلاع در اجرای پروژه‌ها سهیم باشند.

محمدرضا سیدالنگی ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرداری گرگان که در محله انجیراب برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم تحریم‌ها و راه اندازی جنگ‌های متعدد بر علیه کشورمان، مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه خدمت به مردمی که با جان و دل در همه صحنه های انقلاب هستند بسیار ارزشمند است، ادامه داد: امروز و همزمان با یوم‌الله دهه فجر ۸ پروژه شاخص در کنار دیگر پروژه‌ها با اعتبار دوهزار میلیارد ریال در شهر گرگان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه دیگر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری “گرگان” برنامه‌های خود را برای افق ۱۴۰۴ بسته و در این برنامه زمان بندی شده ایجاد شهر هوشمند را در دستور کار دارد، افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت پذیرفته در دهه فجر امسال زیرساخت اولیه شهر هوشمند با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری محقق شد.

سیدالنگی تبدیل مرکز استان گلستان را به عنوان مقصد گردشگری از دیگر تصمیمات شهرداری و شورای اسلامی شهر برشمرد و تصریح کرد: بالغ بر ۲۴ میلیون نفر مسافر در نوروز ۱۴۰۱ از گرگان عبور کرده‌اند که برای تحقق این هدف اگر بتوانیم شب اقامت آنها را در سال‌های آینده در این شهر قطعی کنیم یقیناً سود اقتصادی و اشتغال ناشی از اقامت این مسافران عاید همه می‌شود.

وی از تکمیل پروژه سورتمه ریلی گرگان و بهره‌برداری از فاز اول سالن سرپوشیده ۶ هزار مترمربعی دهکده گردشگری شهربازی هزارپیچ در خرداد ماه ۱۴۰۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش حمل‌ونقل تجهیز ناوگان، هوشمندسازی حمل‌ونقل و مدیریت ترافیک در شورای ترافیک شهر گرگان مطرح و تصویب شده و تصمیمات لازم برای رفع معضلات موجود در این حوزه اتخاذ شده که نتایج آن را در آینده خواهیم دید.

تشکیل شورای حسابرسی شهرداری گرگان/ اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری جهت ایجاد شهر هوشمند

شهردار گرگان به صدور مجوز احداث سه هتل توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در گرگان اشاره کرد و گفت: پس از سال ها کمیته ۵ نفره حسابرسی با همکاری شورای شهر تشکیل شده است تا شفافیت عملکرد اجرایی و مالی در سایت شهرداری به روز بارگزاری شود تا شهروندان صاحب‌نظر هم در پروژه‌ها سهیم باشند.

وی توسعه زیرساخت های مناطق کم‌برخوردار و محروم شهر گرگان را از مهمترین برنامه های تحول اجتماع محور شهرداری عنوان کرد و توضیح داد: با تلاش های نهادها و ۱۷ دستگاه دولتی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع محرومیت در محله کم‌برخوردار انجیراب اجرا شد و پس از این منطقه محله اوزینه نیز بهسازی می‌شود.

وی توسعه متوازن بودجه در سطح محلات گرگان را از اهداف مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان دانست و اضافه کرد: همه مدیران شهرستان پای کار هستند و در اقدامات جهادی شهرداری گرگان سهیم هستند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۰ ب.ظ

دیدگاه