مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:کاهش میانگین زمان خاموشی ها به ازای هر مشترک در سال ۹۴ به ۵۸.۸ ثانیه در روز

میانگین خاموشی ها در استان گلستان در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۶.۲ درصد کاهش یافته است.
به گزارش سرویس انرژی سرویس خبر البرز گلستان  به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل با اعلام این خبر افزود: میانگین مدت زمان خاموشی ها به ازای هر مشترک در سال ۹۴ به ۵۸.۸ ثانیه در روز کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: این شاخص در شش ماهه نخست سال ۹۳ به ازای هر مشترک در روز ۷۰.۲ ثانیه بوده است که با تمهیدات اندیشیده شده ۱۶.۲ درصد از میانگین خاموشی ها در استان گلستان کاهش یافته است.
نصیری خاطرنشان ساخت: در سال جاری موفق شدیم به هدف تعیین شده از سوی شرکت توانیر در خصوص کاهش خاموشی ها جامه عمل بپوشانیم و تنها ۰.۹۸ دقیقه به ازای هر مشترک در روز خاموشی داشته باشیم.
وی نظارت بر استفاده بهینه پیمانکاران از سهمیه خاموشی های تعمیراتی، کاهش وسعت خاموشی در عملیات های تعمیراتی با استفاده بهینه از قطع کننده ها، تأکید بر انجام همزمان چندین عملیات با یک سهمیه خاموشی توسط پیمانکاران، استفاده از تکنولوژی خط گرم در عملیات های تعمیراتی بمنظور عدم اعمال خاموشی، ثبت دقیق و صحیح خاموشی ها و حوادث و روشنایی معابر به صورت آنلاین در مراکز ۱۲۱ را از جمله اقدامات انجام شده در شرکت در جهت کنترل خاموشی ها دانست.

مهندس نصیری مدیرعامل در خصوص پیگیری بروز خاموشی های طولانی مدت گفت: در صورت وقوع حوادثی از قبیل برخورد خودرو با تیر برق، اتصالی در کابل های فشار متوسط و پست های زمینی که منجر به آسیب شبکه ها و تأسیسات برق می گردد و خاموشی های بلند مدت به دنبال دارد مدیریت های شهرستان ها مؤظف شده اند تا شخصاً پیگیر رفع مشکل باشند و در صورت لزوم در واحدهای اتفاقات شبکه شهرستان حضور فیزیکی داشته باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۹ ب.ظ

دیدگاه