مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :  اجرای استاندارد پروژه های مخابرات عامل مهم در کیفیت بخشی به خدمات است 

کدخبر:۶۷۹۶۰

البرز گلستان مدیرمخابرات منطقه گلستان در تشریح طرح نجما ، از اجرای استاندارد این پروژه بعنوان عامل مهم در کیفیت بخشی به خدمات و سرویسهای مخابرات نام برد.

به گزارش اداره مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اجرای طرح توسعه فیبر نوری در استان تحت عنوان (نجما) ، از اجرای استاندارد و اصولی این پروژه توسط مخابرات تاکیدکردوگفت : متخصصان و کارشناسان خبره مخابراتی که تجربه سالیان متمادی د راجرای توسعه مخابرات دارند این پروژه را اجرا می کنند و تماما بر اساس استاندارد و اصول روز دنیا در این زمینه عمل می نمایند .

وی گفت : این اطمینان را به مردم داده تا در بخشهای زیادی از استان که مخابرات درحال اجرای توسعه فیبر نوری است استانداردها وکیفیت اجرای کار و تجهیزات استفاده شده مد نظر وتوجه فراوان است ، اجرای استاندارد این پروژه عامل اصلی و مهم در کیفیت بخشیدن به سرویسها و خدمات مخابراتی است که نباید ازآن غافل شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه در کنار مخابرات در بخشهایی از استان نیز پیمانکار خصوصی این پروژه را در دست اجرا دارد افزود: امیدواریم در آن مناطق نیز این طرح بر اساس اصول فنی و استاندارد صورت گیرد تا زیرساخت ایجادشده بتواند موجب رفاه مردم شود .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۲ ب.ظ

دیدگاه