ییلاقی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد: ویزیت رایگان ۱۳۶ نفر از عشایر منطقه چوپان جیق گنبدکاووس همزمان با دهه فجر

کدخبر :۶۷۹۳۱

همزمان با دهه فجر؛ ویزیت رایگان ۱۳۶ نفر از عشایر منطقه چوپان جیق گنبدکاووس

البرز گلستان معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب به ۱۳۶ نفر از عشایر منطقه چوپان جیق گنبدکاووس همزمان با دهه فجر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، محمد حسین ییلاقی با اعلام این خبر گفت: توجه ویژه انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی رسیدگی به امور محرومان بوده است و جمعیت هلال احمر هم با رسالت حمایت از زندگی و سلامت انسان ها این موضوع جزو اولویت های اصلی کار قرار داده و با توجه ویژه به سومین قشر جامعه پس از جوامع شهری و روستایی به ارائه خدمات اقدام کرده است.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در همین راستا همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، کاروان سلامت هلال احمر خدمات بهداشتی و درمانی به منطقه عشایری «چوپان‌جیق» در گنبدکاووس اعزام شد.

وی اظهار کرد: در کاروان سلامت هلال احمر استان با بهره مندی از ظرفیت داوطلبی یک عمومی، یک متخصص قلب و عروق، یک فوق تخصص اطفال، یک پزشک داروساز، یک ماما، یک پرستار و یک روانشناس به ۱۳۶ نفر از عشایر مراجعه کننده ویزیت شدند و دارو و اقلام بهداشتی رایگان به مبلغ تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال دریافت کردند.

 

به گفته ی ییلاقی در این کاروان سلامت کمک های اولیه به مردم آموزش داده شد و اعضای تیم سحر جوانان با اجرای برنامه های فرهنگی، ایستگاه و بازی های کودکانه فضایی شاد را برای کودکان عشایر که عمدتا عشایر کرمانج استان های خراسان شمالی و گلستان بودند فراهم کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه