آخوند میرابی امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن:جوانان و علاقمندان به دین و دینداری باید حاج قاسم را الگو قرار دهند

کدخبر:۵۷۶۹۰

البرز گلستان/

امام جمعه قره تپه بندر ترکمن:

حاج قاسم محبوب دل های امت اسلامی شد

آخوند میرابی گفت: حاج قاسم سلیمانی دفاع از دین، ناموس، وطن و دفاع از مقدسات دینی را برای خودش واجب دانست و محبوب دل ها شد.

 آخوند عبدالجبار میرابی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص محبوبت حاج قاسم گفت: چرا حاج قاسم محبوب دل ها شد؟ آیا حاج قاسم شیعه یا سنی بود؟ خدواند در قرآن مجید می فرماید “هر کسی در راه خدا قدم بردارد و بر علیه شیطان و مستکبرین مبارزه و قیام کند، خدا همه انسانها را با او دوست می گرداند” و حاج قاسم نیز با این کار خود محبوب دل ها شد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی دفاع از دین، دفاع از ناموس، دفاع از وطن و دفاع از مقدسات دینی را برای خودش واجب دانست و خداوند نیز همه را در دل حاج قاسم و حاج قاسم را دل همه امت اسلامی جای داد.
امام جمعه قره تپه بندر ترکمن با بیان اینکه، جوانان و کسانی که به دین و دینداری علاقمند هستند می توانند حاج قاسم را الگو قرار دهند، افزود: جوانان با الگو قرار دادن حاج قاسم سلیمانی می توانند ضمن مبارز بودن، از مظلوم حمایت و طرفداری کنند تا به این وسیله از مظلومان دین مبین اسلام دفاع کرده برای ذخیره آخرت خود تلاش کنند.
آخوند میرابی خاطرنشان کرد: اگر اکنون حاج قاسم در جلوی ما ظاهر شود و با وی روبرو شویم، تنها چیزی که می خواهیم این است که از وی تشکر کنیم و بگوییم شما ایستادگی، مقاومت و مبارزه با ظلم ستیزی را در دل ها زنده کردی و همه ما حاج قاسم خواهیم بود و انشاالله در این راه قدم خواهیم برداشت.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه