آخوند عبدالجلیل فرهمند»مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی شهرستان کلاله: تحقق شعار سال در گرو وحدت و همدلی مردم و دولتمردان نظام اسلامی است

کدخبر:۵۹۸۶۰

البرزگلستان/آخوند عبدالجلیل فرهمند»مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی شهرستان کلاله با اشاره به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را «سال تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین» نام‌ گذاری کردند که برای تحقق آن باید دو چندان و جهادی کار شود.

وی افزود؛ نامگذاری‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب صورت می ‌گیرد تنها مختص‌‌ همان سال نیست؛ بلکه همه آن‌ها به عنوان مبنایی برای سال های آینده است و این نامگذاری‌ها در هر سال تکمیل کننده سال های گذشته است.

وی با تأکید بر ضرورت هم افزایی، جهت تحقق و دستیابی به اهداف شعار امسال، بیان کرد: تحقق جهاد دانش بنیان و اشتغال آفرین و دستیابی به اهداف این شعار در گرو وحدت و همدلی مردم و دولتمردان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: همه اقشار مختلف جامعه از مردم گرفته تا مسئولان جزو مخاطبان این شعار سال هستند و هیچکس نمی ‌تواند بگوید که این شعار شامل حال وی نمی‌ شود.
آخوند فرهمند گفت؛ همه ایرانیانی که در داخل و خارج از کشور به نحوی فعال هستند باید خود را مخاطب اصلی این شعار بدانند.

آخوند فرهمند مدرس حوزه علیمه خاطر نشان کرد: عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت بزرگ ایران با همدلی و همراهی ادامه خواهد داشت و از مسئولان انتظار می‌رود تا تلاش خود را برای تحقق شعار سال مضاعف کنند.

انتهای خبر

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه