سه خبر از مرکز آموزشی درمانی( بیمارستان )شهید صیاد شیرازی گرگان

کدخبر:۶۷۸۹۸

البرز کلستان / در پی بازدید ۳ ساعته شب گذشته معاون درمان ، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، مدیر خدمات پرستاری دانشگاه ، سرپرست جدید مرکز و معاونین از بخش اورژانس و کلیه بخشهای درمانی ، در جریان اهم مشکلات و مسائل مرکز بویژه چالشها و مشکلات مربوط به اورژانس مرکز قرار گرفتند.

 

 

✅ دیدار جانشین بسیج جامعه پزشکی استان با سرپرست مرکز

دکتر یامی جانشین بسیج جامعه پزشکی استان و مدیر کانون شهید کاویانی دانشگاه با دکتر تاجیک سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی دیدار و گفتگو کرند.

🔰 در این دیدار دکتر یامی ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست مرکز، بسیج را بدنه و بازوی فعال مرکز دانست و خواستار استفاده از ظرفیتهای بالقوه بسیج در برنامه های آتی مرکز شد و در مقابل دکتر تاجیک هم اعلام آمادگی کردند و فرمودند این همان سازمانی است که ما علاقه به ارتباط با آن را داریم.

🔰 همچنین در خصوص برنامه های جاری مرکز آموزشی درمانی با بسیج جامعه پزشکی بحث و هماهنگی های لازم به عمل آمد.

🔰در پایان دکتر یامی با اهدا تابلویی منقش به تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از زحمات دکتر تاجیک در این مسیر پرتلاطم تقدیر کردند.

✅دیدار جمعی از مسئولان بخش بهاران شهرستان گرگان با سرپرست جدید مرکز

🔰صبح امروز جمعی از مسئولان بخش بهاران با حضور در دفتر کار دکتر محمد هادی تاجیک و دیدار با ایشان انتصاب وی را به سِمَتِ سرپرستی مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرامی داشتند.

🔰گفتنی است دکتر تاجیک فوق تخصص بیماری‌های ریه می‌باشند و از نخبگان علمی استان نیز محسوب می‌گردند به تازگی و با دستور متولی دستگاه سلامت‌ استان سُکان هدایت این مرکز آموزشی و درمانی را به دست گرفته و با توجه به سبقه روشنی که در کارنامه کاری ایشان وجود دارد حضور وی امیدواریها را برای روزهای روشن تری در این حوزه افزایش داده است.

🔰علی ایحال نقشه مُدَونِ دستگاه سلامت استان درخصوص توسعه فضای خدمت رسانی به مردم شریف با نگاهی انبساطی و سخاوتمندانه رو به جلو در حرکت است، خلاقیت، ذهن سیال و قدرت همراه با جسارت، ظرفیت‌هایی است که می‌تواند منطبق با آموزه ها و تجربیات علمی، برنامه مطلوبی را پایه ریزی نموده و بدین ترتیب برون‌دادهای مناسبی را نیز از این مرکز شاهد باشیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۱ ق.ظ

دیدگاه