سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه استان گلستان تاکید کرد : همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو هنگام سفرهای زمستانی

کدخبر:۶۷۶۷۸

هشدار پلیس راه گلستان: تردداز گردنه های برفگیر گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه تردد از گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است؛ گفت: رانندگی قانونمند مورد تاکید پلیس است.

سرهنگ “شهرکی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه بویژه در مناطق کوهستانی و برفگیر به وجود آمده و سطح جاده ها لغزنده و پوشیده از برف و در برخی نقاط یخبندان است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است؛ افزود: تردد از گردنه ها و جاده های برفگیر و کوهستانی به لحاظ کولاک و محدودیت دید فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان گلستان بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو هنگام سفرهای زمستانی تاکید کرد و گفت: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

سرهنگ شهرکی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: با توجه به کولاک مقطعی برف در گردنه ها و محورهای کوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تا پایداری شرایط جوی و خاتمه بارش برف، حتی الامکان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه