سردار دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان اعلام کرد: اشراف کامل پلیس استان بر موضوعات امنیتی در انتخابات/ فضای مجازی تحت رصد کامل پلیس استان

کدخبر:۵۲۸۰۱
آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس گلستان برای برگزاری انتخاباتی امن/ فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در روز انتخابات

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت سردار “سعید دادگر” در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: همه ما می توانیم با الگو گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر ولایت به قله های کمال و سعادت دست یابیم.
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، افزود: امروز نیروهای جان برکف انتظامی با تأسی از شهداء تا آخرین نفس برای دفاع از نظم و امنیت و اعتلای انقلاب تلاش می کنند.
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در آستانه یک رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی قرار داریم که دشمنان قسم خورده نظام برای کمرنگ جلوه دادن آن از مدت ها قبل در رسانه ها خصوصا فضای مجازی مشغول تبلیغات دروغین هستند.

سردار دادگر با بیان اینکه راهبرد دشمنان در این ایام دلسرد کردن مردم می باشد، اظهار داشت: تزریق یأس و بی انگیزگی در جامعه برای کاهش مشارکت در انتخابات از اهداف بیگانگان است که به یاری خداوند مردم ولایتمدار و متحد ایران اسلامی با حضوری حماسی پای صندوق های رأی مشتی محکم بر پیکره یاوه گویان خواهند زد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات و اهمیت آن برای آینده کشور، گفت: بنا به فرمایش معظم له، انتخابات برای کشور یک ذخیره و یک فرصت است که اگر با حضور پرشور مردم همراه شود یقینا به آینده کشور کمک خواهد کرد.
سردار دادگر افزود: مردمان این سرزمین همواره نشان داده اند در مواقع حساس با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و همانطور که در مراسم تاریخی تشییع پیکر مطهر شهید “حاج قاسم سلیمانی” به صحنه آمدند، در ۲۸ خرداد نیز در میدان انتخابات حاضر هستند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: تامین نظم و امنیت انتخابات به عهده ناجاست و پلیس گلستان از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای این منظور در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات را انجام داده و آماده این ماموریت حساس هستیم.

بکارگیری ۳ تا ۵ نیرو در شعب اخذ رأی
سردار دادگر با بیان اینکه نیروهای بکارگیری شده برای انجام این ماموریت، آموزش های لازم را دیده اند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای انتخابات پیش رو در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار دارد و برای هر یک از شعب اخذ رأی در سراسر استان بین ۳ تا ۵ نیرو پیش بینی شده که در این راستا از نیروهای مرزبانی، سپاه و بسیج نیز کمک گرفته ایم.
وی در ادامه گفت: از کاندیداها و هوادارنشان انتظار داریم تا پایان فرآیند انتخابات به توصیه های پلیس عمل کرده و قانون ملاک عمل آنان باشد که البته طی چند روز اخیر ستادهای انتخاباتی همکاری خوبی در این خصوص داشته اند که جای تقدیر دارد.
فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: مسئولان ستادهای انتخاباتی در سطح شهر، مسئول برقراری نظم و امنیت داخل و محیط اطراف ستاد بوده و نباید اجازه دهند عده ای موجب بی نظمی و گره های ترافیکی در آن منطقه شوند.

نیروی انتظامی مخالف شور انتخاباتی نیست
سردار دادگر با اشاره به اهمیت رعایت حال مردم در تبلیغات، تصریح کرد: پلیس مخالف شور انتخاباتی نیست اما امنیت و آرامش مردم نباید خدشه دار شود لذا از هواداران محترم کاندیداها تقاضا داریم از رفتارهای هیجانی، پرهیز کنند.
وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کلیه شعب اخذ رأی، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نمایندگانی از مراکز بهداشتی نیز در شعب اخذ رأی حضور دارند.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: فضای مجازی نیز تحت رصد کامل پلیس قرار داشته و خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی نداشته ایم و در چند مورد نیز با تذکری شفاهی مشکل برطرف شده است.

اشراف کامل پلیس بر موضوعات امنیتی
سردار دادگر بیان داشت: طبق قانون، پاره کردن بنرهای کاندیداها و انجام هرگونه رفتار ناهنجار تبلیغاتی جرم بوده و با متخلفان برابر قوانین برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پلیس اشراف کامل بر موضوعات امنیتی استان دارد، گفت: در روز انتخابات نیز به منظور برقراری نظم و امنیت، گشت های محسوس و نامحسوس و همچنین ایست و بازرسی های مقطعی در نقاط مختلف استان برقرار می باشد.
فرمانده انتظامی گلستان در پایان تاکید کرد: مردم متدین و شریف استان بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق های رأی، اتحاد، همدلی و عشق خود به انقلاب اسلامی را به همگان نشان خواهند داد.

 

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه