دیداردکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با فرماندار کردکوی پیرامون بررسی اولویت ها و نیازهای بخش در مان تامین اجتماعی در شهرستان

کدخبر:۶۶۲۶۳

البرز گلستان/دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان و هیات همراه با حضور در فرمانداری کردکوی با دکتر محمدباقر مولایی فر فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر زینلی با اشاره به نوع و میزان خدمات سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور ، استان و شهرستان گفت : تلاش مجموعه مدیریت استان آن بود که نیازمندی های شهرستان و استان را مطالعه ، بررسی و اولویت بندی نماید و برابر نیازها و اولویت‌های هر شهرستان به ارائه خدمات بپردازد.

وی در پایان سخنانش به افزایش شیفت خدمات پزشکی به بیماران در کردکوی اشاره کرد و افزود ؛ انشاالله در این زمینه در آینده نزدیک اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان کردکوی نیز با اشاره به این ساختمان تامین اجتماعی و درمانگاه آن به بزرگراه کردکوی به گرگان متصل است، سازمان شرایطی را فراهم سازد که که درمانگاه آن بمنظور حفظ امنیت انبوه بیماران مراجعه کننده به جای بهتری از شهر انتقال یابد.

فرماندار کردکوی به نیاز مبرم شهرستان به حضور کادر پزشکان متخصص اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد مدیریت سازمان استان در زمینه های یادشده اقدامات موثری را به عمل آورند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه