مقاله رسیده :مدیران روابط عمومی حرکت آفرین واعتماد آفرین باشند : از حمید شکری خانقاە

کدخبر:۶۶۲۵۷

*حمید شکری خانقاە*

📙 مدیران روابط عمومی حرکت آفرین واعتماد آفرین باشند

البرز گلستان/رئیس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو-ایران، دراولین دوره تخصصی فنون ورویکر دهای روابط عمومی های استان،گفت: روابط عمومی اثر بخش روابط عمومی است که مشارکت آفرینی،عدالت مداری، فکر آفرینی، شفافیت آفرینی، صداقت آفرینی،رضایت آفرینی وارزش آفرینی را از اهداف مهم خود قرار دهد.

 

«روابط عمومی پاسخگو باشیم»

حمید شکری، تاکید کرد: از ارکان اصلی روابط عمومی پاسخگو، پاسخ یابی، پاسخ دهی و پاسخگو ماندن است

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی ادامه داد:  در حوزه ارتباطات با افزایش شایستگی های فردی،مهارتهای حرفه ای و دانش وتخصص ارتباطی باید  تغییر باورها را دنبال کنیم.

تکنولوژی مدرن و محتوای بی کیفیت دام های روابط عمومی

این مدیر طرح و برنامه ریزی ارتباطی گفت: مدیران روابط عمومی باید مراقب دام های این ارتباطی  باشند؛ تکنولوژی مدرن همراه با محتوای بی کیفیت به عنوان دو  دام جدی در روابط عمومی ها قلمداد می شوند.

 

وی،بیان کرد:پیام های  تکراری،محتواهای بی ربط واغلب طولانی و ارتباطات  بدون استراتژی مشخص  نوعی  از روابط عمومی بی کیفیت هستند که باید مدیران در دنیای مدرن به صورتی  هوشمندانه از آن پرهیز کنند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۵ ب.ظ

دیدگاه