صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان : به منظور تسهیل، شناسایی و معرفی نقاط مستعد برای سرمایه‌گذاری در استان در حال انجام تدوین اطلس سرمایه گذاری هستیم

کدخبر:۵۴۳۲۱

البرزگلستان: روح الله صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  استان گلستان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به منظور تسهیل، شناسایی و معرفی نقاط مستعد برای سرمایه‌گذاری در استان گلستان در حال انجام است تدوین اطلس سرمایه گذاری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: در این اطلس به دنبال معرفی نقاط مستعد سرمایه گذاری استان هستیم. طراحی این اطلس مبتنی بر وب و جی آی اس است.

وی افزود: با وجود تحریم ها و مشکلاتی که در زمینه نقل و انتقال نقدینگی به کشور وجود دارد اما از ابتدای امسال تاکنون دو مجوز سرمایه گذاری به مبلغ ۱.۵ میلیون یورو در استان جذب شده است.

صلبی خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاری های خارجی در زمینه های راهداری و صنعت ساختمان است. امیدواریم تا پایان سال جذب سرمایه گذاری خارجی در استان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی درباره صدور مجوزهای بی نام در استان افزود: ۲۹ عنوان را برای صدور مجوزهای بی نام معرفی کرده ایم و مکاتبات اولیه آن نیز انجام شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۹ ق.ظ

دیدگاه