مهندس جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز گلستان آخرین شمار مشترکین شرکت گاز را بیش از ۵۲۰ هزار و ۸۴۰ مشترک اعلام کرد

البرز گلستان/  به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی درگفتگو با پایگاه خبری گازگلستان از جذب  تعداد  ۲۱ هزار و ۱۶۰ مشترک درسال ۹۵  خبرداد که با  احتساب مشترکین سنوات گذشته  شمار مشترکین شرکت تاکنون به بیش از ۵۲۰ هزار و ۸۴۰  مشترک رسید.
 
 وی افزود:ازبرنامه های مهم این شرکت تسریع در فرآیند گازرسانی  و همچنین جذب مشترکان گاز دربخشهای مختلف  استان  بویژه بخش صنعتی است که با توجه به اینکه سال ۹۶ توسط رهبر فرزانه انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است  می تواند زمینه ساز بسیار مهمی برای افزایش سطح تولید و اشتغال  باشد
 
مهندس جمال لیوانی افزود:درسال گذشته اجرای  ۳۹۴ کیلومترشبکه،نصب افزون بر ۸۶۵۰ انشعاب ،بره مندی  ۱۹ هزار و ۵۲۰  خانوار از گاز طبیعی وهمچنین گاز رسانی به  ۶۴  روستا و ۵۱ واحد صنعتی عمده  از برنامه های محقق شده این شرکت بود  ضمن اینکه عملیات گازرسانی به  تعداد ۳۵ روستا نیز  در مرحله  اجرا می باشد.
 
وی با اشاره به این که تاکنون ۱۴۵۲ پروژه گازرسانی دربخشهای مختلف شهری،روستایی، صنایع عمده و بزرگ گازرسانی شده،اظهار داشت: این پروژه ها در بخشهای مختلف شامل ٢٩ شهر، ۸۱۶ روستا، ۵۴۳  واحد صنعتی عمده و همچنین ۶۴ جایگاه  سی ان جی می باشد.

جمال لیوانی با بیان این که ضریب نفوذ گاز دراستان بیش از ٧٠ درصد است  افزود:گاز طبیعی در استان گلستان بیش از ٧٠ درصد سبد انرژی خانوار را تامین می کند که در مقایسه با سال  ۹۴ این  ضریب  با افزایش  سطح خدمات گاز رسانی در استان  در بخشهای   خانگی، تجاری و صنایع  ارتقاء یافته است.

 
وی، تسریع در روند افزایش پروژه های گازرسانی به اقصی  نقاط استان را در راستای شعار مقام معظم رهبری گامی بسار مهم و موثر دانست و اذعان داشت: با تلاش مجموعه گاز گلستان تاکنون درسطح استان افزون بر  ۸۳۳۶ کیلومتر شبکه  و ۲۷۰ هزار و ۹۴۷  انشعاب نیز اجرا و نصب شده است .
 
  مهندس جمال لیوانی درادامه  گفت:در همین راستا هم اکنون دراستان گلستان حدود ۵۲۰ هزار و ۸۴۰ مشترک و ۵۲۸ هزار و ۳۹۲ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
 
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  افزود:درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مندند که در مجموع  ۹۵ درصد جمعیت تحت پوشش استان را نسبت به کل جمعیت قابل تحت پوشش  دربر می گیرد.
 
صفرعلی جمال لیوانی تصریح کرد:همه این خدمات ارزشمند ازبرکات نظام مقدس جمهوری اسلامی  وماحصل زحمات دولتمردان عزیز می باشد که با تلاش خستگی ناپذیرخود تلاش دارند خدمات خود را بیش از پیش توسعه دهند که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی وامت حزب ا… و همیشه درصحنه قرار بگیرد 
 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۱ ب.ظ

دیدگاه