بمناسبت هفته دولت و با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و فرماندارشهرستان انجام شد: راه اندازی ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان مراوه تپه

کدخبر:۶۴۰۸۴

البرز گلستان/راه اندازی ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان مراوه تپه با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان ، ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان مرا ه تپه راه اندازی شد‌ .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، بمناسبت هفته دولت و با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی ، همچنین لقمان قربانی فرماندار شهرستان مراوه تپه ، ۶ طرح مخابراتی در این شهرستان راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان که در مراسم راه اندازی متمرکز این پروژه ها سخن میگفت با اشاره به اینکه این پروژه ها اغلب در مناطق روستایی بوده سرمایه گذاری انجام شده را بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال دانست.

وی فیبر رسانی به سایت همراه اول عیدگاه مراوه تپه، ارتقاء تکنولوژی سایتهای همراه اول یلقی سرلن، عرب قره حاجی و فرق سر همچنین طرح توسعه قپان را از پروژه های راه اندازی شده و کلنگ زنی طرح جابجایی سایت گوکدره را از پروژه های یاد شده دانست.

همچنین لقمان قربانی فرماندار شهرستان مراوه تپه با قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط مخابرات به جهت ارتقاء کیفیت و توسعه شبکه ، ارتباطات مخابر اتی را نیاز اساسی مردم در حال حاضر عنوان کرد و افزود: امیدوارم توسعه و ایجاد زیرساختهای مخابراتی با کیفیت مستمرا ادامه داشته و نگاه ویژه ای به نقاط مرزی و محروم استان در این زمینه وجود داشته باشد. در پایان این مراسم که در روستای فرق سر برگزار شده بود ۶ طرح مخابراتی نام برده شده بصورت متمرکز راه اندازی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ

دیدگاه