دکتر صادقلواستاندار گلستان : درمدیریت بحران بایدتمام توانها را هماهنگ و تجمیع کنیم و به صحنه بیاوریم

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان ستاد بحران استانداری گلستان امروز با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان مهندس مروتی معاونی عمرانی استاندار و مهندس مقدم مدیر کل بحران با حضور مدیران استانی و ستادی و شهرداران و فرمانداران در سالن همایش استانداری برگزار گردید .

دکتر صادقلو در این نشست ضمن بیان این جمله که در مدیریت بحران  بایدتمام توانها را هماهنگ و تجمیع کنیم و به صحنه بیاوریم افزود: مثل اینکه مدیریت بحران خوددچار بحران است و باید یک معالجه کلی نسبت به خود اندام مدیریت داشته باشیم .

استاندار گلستان سپس ادامه داد: فرض کنیم که دولت نتواند کمک کند آیاخیلی از مباحث بحرانی را نمی توانیم مدیریت کنیم و نمی توانیم جلو ببریم؟

وی افزود: ما تما م توانها را گرفته ایم و تجمیع کرده ایم و ما ناخودگاه در نگاه مدیریت و مدیریت بحران نگاه به بالا است  اگر از بالا رسید هستیم و اگر نرسید نیستیم .

دکتر صادقلو در ادامه بیان نمود: بخشی از نداشتنها  هنر مدیریت داشتن است و آدمها بالا همیشه آدمهای هستند در مدیریت بحران کردند مثل حضرت امام  که در نداشته ها با امید بالا و عزم بسیار بالا توانست مدیریت کند. پس اولین نکته این است در مدیریت بحران تمام توانها را هماهنگ  و تجمیع کنیم و به صحنه بیاوریم .

استاندار گلستان سپس در باره هماهنگی مدیران در ستاد بحران گفت : . فضای در مدیریت بحران خود استان در قوه ها و استعداها  خود استان و مسائل خود استان باید داشته باشیم و جلسات ومصوبات باید جدی گرفته شود و برخی هماهنگی داشته باشیم  و بعد برویم به مسائل  برون استانی.

وی ادامه داد:ما نباید مدیریت توزیع داشته باشیم و بلکه  باید واقعا مدیریت بحران داشته باشیم .وهر ایده  خوب که به عنوان ایده می دهید یک منطق است و از ایده های خوب دفاع کنید

دکتر صادقلو سپس ضمن گلایه از چاپ کتاب جامع سیل گلستان که ردیفش بنام استان مازندران محاسبه گردید بیان نمود: ما  کتاب جامع مدیریت سیل را نوشتیم ردیفش بنام مازندران می آید.  واین بودجه ناعادلانه بوده است .مادراستان گلستان ۳۰بار زلزله ۳ریشتر داشتیم دنیا این را برای خود زنگ خطر می بیند و این زنگ خطر نشان می دهد در عقبه تاریخی استان چیزهای وجود دارد.

دکتر صادقلو همچنین در باره کارگروها و کمیته ای بحران اظهار نمود: حتما کمیته ها ارزیابی شود و اعلام شود

وفعال سازی کارگروهها مورد نظر می باشد ومدیریت بحران اگر الارم زمان نداشته باشد خوب نمی تواند فعالیت کند

استاندار گلستان همچنین از مدیریت خوب مهندس رضوی مدیر کل هواشتناسی استان و مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی تقدیر و تشکر نمود.

IMG_7982IMG_8007

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۷ ب.ظ

دیدگاه