سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار: خبرنگاران سرمایه های اجتماعی جامعه هستند/ بیش از ۹۰ درصد از سرقت ها توسط معتاد ین انجام می شود.

کدخبر:۶۳۶۴۵

البرزگلستان/ به مناسبت هفته خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران همراه با نیروی انتظامی استان گلستان  نشستی با حضور خبرنگاران استان با حضور سردار دادگر و معاونین انتظانی استان برگزارشد.

در این نشست سرهنگ نصیری معاونت اجتماعی از همکاری خبرنگاران تشکر کرد و گفت : همکاری با رسانه ها در راستای پیشگیری از جرم از اهم‌ مسائل نیروی انتظامی است .و خبرنگاران توانایی مهندسی و فرهنگ سازی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارند.

وی افزود: جلساتی در معاونتهای مختلف برگزار و افزایش ۲۵ درصدی با تولید ۲۵۰۰ خبر در سال انجام شد.

در ادامه سردار  دادگر فرمانده نیروی انتظامی  اظهار کرد:نقش خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش بی نظیر است و امروز تبادل اطلاعات نقش مهمی درجامعه دارد.

وی گفت :پلیس بعنوان حسگر اجتماعی نقش مهمی در توسعه دارد و پایه توسعه لست.

دادگر گفت:پلیس نمره قابل قبولی امروز دارد و پلیس استان بالاترین رتبه را نظر سنجی از مردم در سطح کشور دارد.

رئیس پلیس گلستان افزود:شما بعنوان سرمایه اجتماعی در استان هستید  و در بخش مشارکت بخشی به امنیت  به ما کمک کنید.

وی گفت موضوع سرقت هم به ما و هم به مردم آزار می رسانند و بیش از ۹۰درصد ازسارقین از معتادین می باشند

سردار دادگر گفت:هرکجا نا کار آمدی هست پلیس و مردم باید هزینه آنرا بدهد.  احساس امنیت و گرایش به آن و ایجاد سرمایه های اجتماعی همه دست رسانه ها می باشد.

وی گفت :سرعت شایعه بسیار نگران کننده بودو خبرنگاران در کاهش آن نقش داشتند وی از خبرنگاران خواست  سعی کنند نگاه تحلیلی به آسیب های اجتماعی داشته باشند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه