حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شورای مهارت گلستان خبر داد: جذب بیش از دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتباربرای تجهیز مراکز فنی و حرفه ای و تکمیل پروژه های نیمه تمام

کدخبر:۶۴۴۲۳

البرزگلستان/حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شورای مهارت استان گلستان گفت: بزرگترین کارخانه ها بدون انسان های مهار چیزی جز آهن پاره نیست.

در تلاش هستیم که نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب اسلامی شکل دهیم، با تاکیدات معمار کبیرانقلاب در گام نخست نهضت سواد آموزی شکل گرفت و با تاکید مقام معظم رهبری که کشور نیاز به پنجه هایی کارآمد دارد این سیاست را دنبال می کنیم.

فاز جدیدی از فعالیت ها در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شروع کردیم و در سفرهای رئیس جمهور با وجود تنگناهای اقتصادی دولت بیش از دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه ای و تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتبار جذب کردیم.

در تلاش هستیم که از سه میلیون واحد صنفی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صنفی مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی راه اندازی کنند.

سربازان که از پادگان خارج می شوند دو کارت پایان خدمت و کارتی نیز به عنوان صلاحیت حرفه ای از سازمان آموزش فنی و حرفه ای دریافت می کند و سال گذشته ۱۲۰ هزار سرباز را آموزش دادیم و امسال ۱۴۷ هزار نفر را آموزش می دهیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

دیدگاه