جوابیه حجت السلام احمد رضااحمدی ناصح گلستانی به مسایل مطرح شده در فضای مجازی:فریب مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی چندان هم که می پندارید آسان نیست و بلکه گاهی محال است

کدخبر:۶۳۵۵۲

البرزگلستان/

متن جوابیه حجت‌الاسلام احمد رضا احمدی ناصح گلستانی در جوابیه مطرح شده این روزهای فضای مجازی

جناب موسوی!

فریب مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی چندان هم که می پندارید آسان نیست و بلکه گاهی محال است؛ مخصوصاجایی که به آرمانهایشان،شهیدان و ولایت هتاکی شود.

شما را کودن نمی دانستم لیکن فریبکاری چیره دست یافته بودم و با چنین بیانیه ای ساده لوح نیز یافتم.

چه سبک مغز و ساده لوحانه وارد یک میدان پرخطر و رو در روی با مردم شده اید.

اگر ساده لوح و سبک مغز نبودید طعمه لذید صهیونیست ها، سلطنت طلبان و جبهه باطل نمی شدید که از اولین لحظات سقوط خود در سال ۸۸، دهها بیانیه علیه آرمانهای مردم و امامین انقلاب صادر نمی کردید.

اگر تشخیص درست داشتید اختیار خود را بدست کسانی قرار نمی دادید که اسلام ستیزی انان ثابت شده است و در آبشخور استکبار پرورش یافته اند

گاهی که تابلوی های بی محتوای باصطلاح هنری تان را می دیدم حقیقتا روح خشونت و تفرعون بر طراحی های تان حکمفرما بود. شما برخلاف اهل هنر که نازک اندیش و با لطافتند، اما هرگز چنین نبوده و نیستید و چه زیباست سخن قران مجید که ” و قال الانسان ما لها”. از کوزه همان برون تراود که دراوست.۰

بیانیه ی اغواگرانه تان بسیار توفنده و افشاکننده نفس خبیثه و چهره کریه سیاسی تان است بطوریکه باقی مانده های مردد نسبت به شما، با این بیانیه کاملا از شما قطع امید کرده و جسارت تان به سرداران مهاجر فی سبیل الله، مجاهدان افتخارآفرین و شهیدان خدا را برنتابیدند و از شما برائت جستند و اعتقاد پیداکردند که بیانیه اخیرتان رنگ و بوی بیانیه های سازمان مفلوک منافقین مستقر در آلبانی را دارد و دریافته اند” میرحسین موسوی “امروز چقدر شباهت به ” مسعود رجوی ” پیداکرده است..بی گمان نخوت، برتری جویی و تکبری را که در رجوی دیده اند هم اکنون در شما می بینند و بی شک نصیب هردوی شما جهنم است. پشتوانه این ادعا آیه ای از قرآن است:

قال الله:

“تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَهُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا ۚ وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ

“(قصص/۸۳)

ما این دار (بهشت ابدی) آخرت را برای آنان که در زمین اراده علوّ و فساد و سرکشی ندارند مخصوص می‌گردانیم و حسن عاقبت خاص پرهیزکاران است.

 

در بیانیه اخیرتان چه مزورانه پیرامون “رهبری وراثتی” سفیهانه خیالبافی کرده اید.

ساحت ولایت و رهبری را با پادشاهی قیاس کرده اید و این طرز تفکر و خطای استراتژیک گمراهان و ثمره تلاش ابلیس و اهل بلاهت است.

و از آنجا که معتقدیم نخستین کسى که قیاس کرد، شیطان بود، چنانکه امام صادق(علیه السلام)فرمودند:

لاتَقِسْ فَإِنَّ أَوَّلَ مَنْ قاسَ إِبْلِیسُ: «قیاس مکن که نخستین قیاس کننده شیطان بود»!

پاسخ به این ادعای پر از تزویرتان را لازم نمی دانم و فقط استعاذه می جویم و از شر شیطان مرجوم و انصار او به خدا پناه می برم. این بخش از سخنم را باشعری پایان می بخشم.

هر کسی کو از ولایت دور شد

چشم حق بینش یقینا کور شد

و هم اینک به بخش دیگر از هتاکی تان به شهید و افتخارآفرینان این کشور می پردازم.

جناب میرحسین!

تا امروز که از فتنه سبز سیزده سال می گذرد بر این عقیده بودم که خواستگاه میرحسین موسوی همان خواستگاه “عمرسعد سال۶۱ هجری” است که برای رسیدن به قدرت و ارضای شهوت مقام در برابر ولی خدا ایستاده و خود را جهنمی کرد، اما بیانیه اخیرتان علیه منظومه فکری و مبانی انقلاب، اسلام عزیز و شهیدان افتخار آفرین نوعی دیگر از فتنه گری را به نمایش گذاشتید و با این بیانیه سخیف و رذیلانه، در ایام محرم، روی سیاه فاجعه آفرینان عاشورا را سفید کردید.!

از شهید مظلوم مدافع حرم سردار همدانی بعنوان “سردار بی افتخار” یاد نموده و بجای گلواژه مقدس شهادت، از واژه “تلف شدن” یاد کرده و بالکنایه گفته اید خداوند انتقام مرا از او گرفت تا در “غربت” جان دهد.

بدون تعارف می گویم؛ شما ملکوک به ننگ فتنه و نفاق هستید و در واقع با این ادبیات عاری از هنر و انصاف، همچون کسانی که بر پیکر بی جان حضرت سیدالشهداء علیه السلام رحم نکرد و با کینه توزی تمام، اسب ها را نعل وارونه کرده تاختند، بر سردار پرافتخار اسلام و ایران شهیدهمدانی تاخته و بر زخم دل ملت ایران و خانواده شهید همدانی[و بهتر است بگویم بر زخم ایرانیان] نمک پاشیدید.

شما را چه شده است که نسبت به شان شهیدان کافر شده اید و از لفظ ” تلف” که برازنده خودتان است بجای گلواژه شهادت بهره گرفته اید. قطعا عذاب الیم در انتظارتان است؛ و بدانید:

هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

جناب میرحسین موسوی!

شک ندارم که اگر در کوفه بودید حتما شمشیرتان را قربه الی الله علیه امام حسین علیه السلام تیزتر می کردید و انگشترحضرت را بغارت می بردید و یکی از سواره هایی که با نعل وارونه برپیکر عزیز زهرا سلام الله علیها می تاخت شما بودید. زیرا در برخی اوصاف شما مشترکاتی از قبیل کینه شتری، لجاجت احمقانه،اسارت شهوت قدرت و جاه طلبی شیطان پسندانه دیده می شود.البته در سال۸۸ اعوانتان بر خیمه های عزاداران ابی عبدالله یورش برده و عزاداران حسینی را بخاک و خون کشیدند و همان سبب شد که ریشه تان کنده شود. و حال آنکه گمان کردید سردار همدانی بساط فتنه تان را در هم کوبید در صورتیکه این سنت الهی است؛

هرکه با آل علی در افتاد بر افتاد.

بیانیه ی پراز حقد و انتقام جویانه تان، به تقلید از فاجعه آفرینان عاشورا بود، و به گمان انتقام از شهید پرافتخار سردار همدانی پس از گذشت سالیانی از عروج عارفانه او، کینه توزانه حرمت شهید و بلکه شهیدان را شکستید! گویا عاق شهیدان شده اید!

خدایا انسان اینقدر ورشکسته می شود و سقوط می کند و بی حیایی از وجودش می بارد؟! تنها به تو پناه می بریم.

جناب میرحسین!

مردم ما آموخته اند و می دانند که خناسان خبیث تاریخ چنانکه عبیدالله علیه العنه به کنایه حضرت زینب را با زخم زبان آزرد، رذیلانه سخن گفتید و سخن شما شباهت زیادی به سخن ابن زیاد دارد انجا که شهادت سردار پرافتخار را حمل بر انتقام خداوند کردید که او در غربت جان داد؛ و چه سخیف نگاشته اید “آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!”.

تنها پاسخی که به شما ورشکسته سیاسی و سنگدلِ قسیُ القلب می توان داد این است که: چه عاقبت بدشومی نصیبتان شده است.!

بدان که این هتاکی ها تنها متوجه شهیدافتخارآفرین، “همدانی” نمی سود بلکه هتاکی شما شامل همه شهیدان فخرافرین بخصوص شهدای مدافع حرم و در راس آنان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می شود.

نکته پایانی:

شما(میرحسین موسوی) میدانید امام المسلمین حضرت امام خامنه ای، نسبت به شهیدان، جانبازان و خانواده های آنان حساسیت وصف ناپذیری دارند و آگاهانه نسبت به شهید و و فرهنگ جهاد و شهادت هتاکی کردید بگونه ای که زهر کلامتان از نیش عقرب جرار کاری تر بود و مطئنم، قلب تپنده امت اسلام در جهان را بدرد آوردید، و مطمئنم مردم ایران اسلامی ضمن آنکه از جنابتان بیزاری می جویند، برای سلامتی امام المسلمین، هم دعا می کنند و هم صدقه می دهند و شما را هم از لعن و نفرین بی نصیب نخواهند گذاشت.

شما ننگ تاریخ ایران شده اید و درواقع مصداق “خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَهَ ذلِک هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ.” گردیده اید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰ ب.ظ

دیدگاه