اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی گلستان خبرداد؛ اعتبار یک میلیارد تومانی برای نوسازی اسکله بندرگز

کدخبر:۶۳۲۵۴

البرز گلستان /به گزارش روابط عمومی بنادر گلستان، مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از اعتبار یک میلیارد تومانی برای نوسازی اسکله بندرگز خبرداد و گفت: افزایش طول اسکله های گلستان در دستور کار قرار دارد.

 

اسعدی اظهار کرد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به حساب بنادر گلستان برای بهسازی و افزایش طول اسکله بندرگز واریز شده است.

 

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: با توجه به اعتبار واریز شده، هم اکنون در حال بازسازی و افزایش طول اسکله به طول ۳۰۰ متر هستیم و البته مجوزهای لازم از محیط زیست هم دریافت شده است.

 

وی گفت: با توجه به پسروی آب دریای خزر و خلیج گرگان، بحث بازسازی و اطاله اسکله بندرترکمن در سفر مدیرعامل بنادر و دریانوردی کشور به گلستان مورد تاکید قرار گرفت و کارهای اجرایی آن هم انجام شد و همچنین مجدا مقرر شده تا در ارتباط با بحث افزایش طول آن هم اقداماتی انجام شود.

 

اسعدی ادامه داد: حل این مشکلات موجب می‌شود تا قایقرانان برای تردد دریایی و شناورهای خودشان کمتر آسیب ببینند و در حوزه جابجایی مسافر دغدغه‌های آنها رفع شود.

 

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان اضافه کرد: همچنین برای بازسازی و افزایش طول اسکله بندرترکمن هم اعتباری را در نظر گرفته شده اما برای بحث افزایش اسکله تلاش می‌کنیم تا در سال جاری بتوانیم اعتبارات را جذب کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۱ ب.ظ

دیدگاه