ترکیب شورای راهبردی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا جهت ائتلاف و مدیریت نیروهای همسو در انتخابات مشخص شد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان اولین گروه از شورای راهبردی اصلاح طلبان در شهرستان گرگان انتخاب شدند.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات و حساسیت انتخابات که همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توام برگزار میگردد  گروههای مختلف مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور جهت حضور  حداکثری  مردم و  به پای صندوق آوردن قومیتها و نژادها برای حضور پرشور مردم در پای صندوقها فعال شدند.و این نکته که استان گلستان  رنگین کمان اقوام می باشد. شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان در این استان تشکیل تا بتوانند در مرحله اول حضور حداکثری مردم را در پای صندوقها داشته باشند و همچنین بتوانند نیروهای را که برای خود موجه و توانمند می دانند را به صحنه انتخابات بیاورند تا حضور آنان در مجلس را سهل تر کنند واین شورا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا  بر مبنای شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان وبا هدف و ماموریت شناسائی نیروهای توانمند و کارآمد و ائتلاف بین نیروهای اصلاح طلب  منطقه و مدیریت آن جهت حضور در مجلس شورای اسلامی اسلامی تشکیل شده است .

این کار گروه که با حضور ۲۵۰نفر از نخبگان و سیاسیون اصلاح طلب شهرستانهای گرگان و آق قلا تشکیل شده است در ۲۸ مرداد  با مدیریت حاج علی اصغری دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی تشکیل شده است که بر اساس رای گیری بین حاضرین در جلسه ۱۷ نفر بعنوان شورای راهبردی اصلاح طلبان گرگان و آق قلا جهت انجام این ماموریت انتخاب شدند .

ضمن اینکه ترکیب بندی این شورا براسا س تنوع قومیتها بوده است که در این ترکیب ۳نفر از سیستانیها و ۳ نفر از ترکمن ها  حضور دارند. ضمن آنکه به گفته یکی از مسئولین برگزار کننده این همایش هدف از تشکل این شوراها حضور نهادهای مدنی و صاحبنظران و تاثیر آن در انتخاب افراد توانمند جهت ورود به مجلس اسفند ۹۴ می باشد.

و درنتیجه افراد زیر به عنوان اعضای شورای راهبردی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه گرگان و آق فلا انتخاب شدند :

۱-اکبر پریچهر

۲-محمد رضا مازندرانی

۳- قدرت نظری

۴- اکبر قندهاری

۵- مسلم تاجدار

۶- قرذبان تاشی

۷-فاطمه صمدی

۸-مهدی اورسیجی

۹-روح الله کلانتری

۱۰-یاسر محمد شفیع

۱۱-ابوالقاسم صفوی

۱۲-حسین شیخ ویسی

۱۳-سعید یلقی

۱۴-محمد نوذری

۱۵-تاج محمد پقه

۱۶-پرویز بزی

۱۷-بهنام یلمه

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۴ ب.ظ

دیدگاه