حجت الاسلام دیلم سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشوربا خیر و کار آفرین مراوه تپه ای:افرادی مانند “صفربای حاجیلی دوجی” برای اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه تلاش فراوانی می کنند

دیدار حجت الاسلام دیلم با کار آفرین و خیر مراوه تپه ای

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با “صفربای حاجیلی دوجی” خیر و کار آفرین مراوه تپه ای دیدار کرد.

البرز گلستان به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام دیلم به اتفاق یاسر مقسم معاون فرهنگی و امور اجتماعی، شابدین رئیس شعبه گنبد مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و هیات همراه با “صفربای حاجیلی دوجی” خیر و کار آفرین مراوه تپه ای دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام دیلم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های این خیر و کارآفرین نمونه شهرستان مراوه تپه افزود: در بیانیه راهبردی و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «گام دوم انقلاب» به اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد و استفاده از همه ظرفیت ها تاکید شده است.

وی با اشاره به وجود کارآفرینان و افراد مستعد در این شهرستان گفت: افرادی مانند “صفربای حاجیلی دوجی” برای اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه تلاش فراوانی می کنند.

گفتنی است، حاج صفربای حاجیلی دوجی فعال اقتصادی با دارا بودن یک مجتمع کشاورزی دامداری و کارگاه بسته بندی دوغ شتر در این شهرستان در عرصه اقتصادی فعالیت دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه