دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان:رسانه ها چشم بینا و زبان گویای مردم هستند/ساختارشکنی در همه گروه‎های سیاسی اصلاح‎طلب و اصولگرا می‎تواند وجود داشته باشد

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان: علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور اصحاب رسانه گلستان و از سلیقه های مختلف دعوت بودند شرکت کرد و به سوالات اصحاب رسانه گلستان در موارد مختلف ازجمله در باره انتخابات و عملکرد استاندار و مدیران استانی و پاسخ گفت .

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی  گلستان در مراسم ،ابتدا بیان داشت : اتحادیه یک نهاد مدنی می باشد نمی تواند جدا از رسانه هاباشد.و افزود: اعتقاد داریم که رسانه ها چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و آشنایی بیشتری به اهداف و حرکت انقلابی و نظام دارند

علی اصغری سپس اظهار نمود:ما اگر نگاهی سطحی به رسانه ها داشته باشیم میبینیم که همه جا وجود دارند و اگر عمق آن را نگاه کنیم میبینیم آنان دنباله رو انقلاب و آرمان های آن هستند.

وی خاطرنشان کرد:رسانه هایی که از خواسته های مردم اطلاع داشته باشند مورد توجه و محبوبیت مردم قرار خواهند گرفت اما اگر برخلاف این باشد مردم می پندارند که انگار رسانه ها برای ماموریت خاصی فعالیت می کنند که این امر باعث می شود به رسانه ها توجهی نشود.

علی اصغری گفت:اگر رسانه ها جلوی قلم خود را نگیرند و پشتیبان انقلاب باشند همانند شهیدان غواص از جایگاه خاصی برخوردار هستند،رسانه ها باید خودشان را به سلاح انقلاب و ادامه دهنده راه امام وفق دهند تا جامعه ای به دور از تخریب داشته باشیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی اظهارداشت:برای اهل رسانه خوب حرف زدن و حرف خوب زدن خیلی مهم است و این دو در کنار هم ترقی را به همراه دارد،خوب حرف زدن بیشتر مختص قدرتمندان و حرف خوب زدن بیشتر مختص کسانی است که پشتیبان ملت هستند.

وی تصریح کرد:باعث تاسف است که برخی از دولت مردان فقط حرف زدن را آموختن  و این باعث آن می شود که مردم ناامید شوند و رسالت خود را به خوبی انجام ندهند.

علی اصغری در باره نقش نهادهای مدنی و رانه ها بیان داشت : هرموقع جمهوریت و ارزشها به خطر بیافتد نهادهای مدنی و رسانه ها به کمک می آیند.و اگر تلاش کتنیم حد فاصل مردم و دولتمردان را خوب مدیریت و اطلاع رسانی کنیم یقینا به رسالت خود عمل کردیم .

وی با اشاره به اینکه ساختارشکنی با اصلاح‎طلبی متفاوت است، گفت: اصولگرایان و اصلاح‎طلبان اعتدال‎گرا هستند نباید با شعار اعتدال اصلاحات را حذف کرد.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی ساختارشکنان را متمایز از اصلاح‎طلبان دانست و بیان داشت : ساختارشکنی در همه گروه‎های سیاسی اصلاح‎طلب و اصولگرا می‎تواند وجود داشته .

علی اصغری در ادامه افزود:انجمن های اسلامی در تابستان ۵۸شکل گرفت و ارتباط خوبی با مردم و جامعه برقرار کرد و توانست مجموعه ها و گروه هایی اعم از بسیجی و کاندیدها و نمایندگانی را تشکیل و به مجلس ارائه داد.

وی در خصوص جناح ها گفت:اصول گرایانی که اعتدال را قبول نداشته و تفریط می کنند اصول گرا نیستند و می خواهند چیزی را به زور و قدرت به مردم به جامعه بفهمانند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی استان اظهار داشت:اگر اتحادیه انجمن ها اسلامی سختی هارا تحمل نمی کرد و به فعالیت خود ادامه نمی داد جامعه و انقلاب روی ریل خود قرار نمی گرفت و این امر باعث این شد که دولت تدبیر و امید قدم های بزرگی در زمینه پیشرفت کشور بخصوص در زمینه انرژی هسته ای بردارد.

وی افزود:برخی ها با شعار اعتدال نباید به میدان بیایند و اصلاحات را حذف کنند،زیرا برخی از ساختار شکنان می آیند و از این ابزارها استفاده می کنند.

وی اشاره داشت:اگر نهادهای مدنی با رسانه ها متحد شوند دولت مردان هرکس در هر جایگاهی که هست نمی تواند خط قرمز را رد کند و حق مردم را نادیده بگیرد.

علی اصغری دفاع از عملکرد دولت  در باره ارزیابی عملکرد استاندار بیان داشت : استاندار گلستان عملکرد بالاتر از ۵۰ درصد ندارد که بخشی به شرایط دولت و برخی به عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند برمی‎گردد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی استان در پایان تصریح نمود:ما دنبال انتخاباتی آرام و انقلابی هستیم و امیدواریم با همکاری و اتحاد رسانه با نهاد های مدنی ،زمینه چنین انتخاباتی فراهم گردد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۴ ق.ظ

دیدگاه