حسینی سرپرست اداره کل استاندارد گلستان : با اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد ، نظارت‌ بر بازار در ایام نوروز تشدید خواهد شد

کدخبر:۵۹۵۱۰

البرز گلستان/

اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد
از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان از اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، زائر سراها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می شود.
حسینی گفت: نظارت‌ بر بازار در ایام نوروز تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالا‌ها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل مضاعف و در صورت وجود و توزیع کالا‌های فاقد پروانه استاندارد و پایین‌تر از حد کیفیت، خدمات فاقد ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.
دبیر شورای استاندارد استان با اعلام اینکه طرح نوروزی استاندارد ناظر بر مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی است افزود: برای اجرای این طرح از ظرفیت شورای برنامه ریزی استان و سایر دستگاه های اجرایی استفاده و بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی است.
حسینی در پایان گفت: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، شخصا از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند و در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه