وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است

کدخبر:۵۹۴۵۶

البرز گلستان/

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم تا رضایت حداکثری این قشر معزز را که مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است به دست آوریم.
رضایتمندی جامعه ایثارگری مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است
به گزارش «ایثار واحد گلستان» اسرافیل وزیری در نشست شورای معاونان و روسای شهرستان ها بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان که باهدف راهکارهای اجرایی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ در سالن جلسات برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وزیری ضمن تأکید بر خدمت توام با تکریم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد، تجلیل و زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
وی با بیان اینکه پیاده سازی اهداف کلان بنیاد نیاز به ارائه راهکار و برنامه ریزی دقیق داشته تاکید کرد: تمام تلاش بنیاد استان استفاده از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و استان و نیز همراهی و همدلی همکاران در زمینه تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف کلان بنیاد در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.
وی افزود: امروز با محدودیت منابع مواجه هستیم و در این شرایط به‌عنوان خادم ایثارگران مسئولیت داریم با این منابع محدود حد اکثر برنامه های کلان را به بهترین نحو عملیاتی نماییم  و به حول و قوه الهی به این مهم دست خواهیم یافت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم تا رضایت حداکثری این قشر معزز را که مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است را به دست آوریم.
اسرافیل وزیری در پایان گفت: هدف غایی در این برنامه افزایش مطلوبیت جامعه معظم ایثارگری است و با لطف الهی با اجرای این طرح از ابتدای سال آینده به اهداف فوق الذکر خواهیم رسید.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه